تور كوش آداسي تابستان 1402

۵ بازديد ۰ نظر

تور كوش آداسي

كوشي آداسي يكي از شهرهاي جذاب و توريستي تركيه است كه داراي بنادر زيبا و مكان‌هاي تفريحي ويژه كشتي سواري است. كشتيهاي كروز گردشگران را به تفريح بر روي دريا مي‏برند و لحظاتي شاد و به يادماندني را برايشان به ارمغان ميآورند. بنابراين اگر به اين شهر زيبا و شگفت انگيز سفر كنيد، مي‌توانيد علاوه بر بازديد از جاذبه‌هاي گردشگري كوش آداسي، از تفريحات آبي آن نيز لذت ببريد.

كوش آداسي شهري بندري است كه نامش در زبان تركي «قوش آداسي» بوده و به معناي «جزيره پرنده قوش» است براي گذراندن يك تعطيلات عالي و هيجان انگيز با تفريحات دريايي، سواحل آفتابي و خريد از مراكز تجاري، كوش آداسي قطعا انتخاب مناسبي خواهد بود. كوش آداسي يكي از عجايب هفت گانه دنيا يعني «معبد آرتميس و غار اصحاب كهف» را دارد و به همين خاطر سالانه پذيراي گردشگران بسياري از اقصي نقاط جهان است. اگر شما نيز قصد خريد و رزرو تور كوش آداسي را داريد، ميتوانيد با گشت شهري در تور كوش آداسي خود، به بازديد از جاذبه‌هاي اين شهر مانند پريه نه، جزيره كبوتر، كادينلار دنيزى، منطقه بندري، ديديما، ميلتوس، شبه جزيره ديلك، كرازلي و... بپردازيد.

آژانس گردشگري آهو بال به عنوان مجري مستقيم تورهاي تركيه، تور كوس آداسي را در قالب پكيج‌هاي متنوعي ارائه ميدهد. بنابراين به منظور خريد تور كوش آداسي و رزرو پرواز تهران به مقصد كوش آداسي تركيه، همين امروز از طريق سايت اين مجموعه اقدام كنيد.

 

تور كوش آداسي هوايي

تورهاي كوش آداسي معمولا براي يك هفته‌ اقامت در دسترس هستند و شما ميتوانيد به دو شكل هوايي و زميني به كوش آداسي سفر كنيد. براي خريد تور كوش آداسي هوايي، شما بايد به يك آژانس مسافرتي مراجعه كرده و پكيج مورد نظرتان را انتخاب كنيد. هر پكيج به طور معمول شامل بليط رفت و برگشت هواپيما، بيمه مسافرتي، هتل محل اقامت و ساير خدمات است. هر چه خدمات يك تور بيشتر باشد، نرخ آن نيز افزايش مييابد. به عنوان مثال، خدماتي مانند راهنماي فارسي زبان، ترنسفر فرودگاهي، سيمكارت رايگان و گشت شهري، بر روي قيمت تور كوش آداسي شما تاثير ميگذارند.

در تور هوايي كوش آداسي شما به سريع‌ترين و راحت‌ترين شكل ممكن به اين شهر ميرسيد. طول پرواز شما حدود 2 ساعت خواهد بود و ميتوانيد يك شركت هواپيمايي ايراني و يا خارجي را انتخاب كنيد. درست است كه در تور هوايي كوش آداسي بايد هزينه بيشتري را نسبت به تور زميني كوش آداسي پرداخت كنيد، اما ديگر دغدغه طولاني بودن مسير و خستگي راه را نخواهيد داشت. برخي از آژانس‌هاي مسافرتي پروازها و هتل‌ها را به صورت چارتري ارائه ميكنند كه در اين صورت هزينه سفر شما بسيار كمتر خواهد شد.

براي تور كوش آداسي هوايي فقط كافيست كه بليط هواپيما را به مقصد ازمير تهيه كنيد و پس از اينكه در فرودگاه اين شهر فرود آمديد، به طرف كوش آداسي كه در فاصله 95 كيلومتري آن قرار دارد، حركت كنيد. پرواز شما در فرودگاه عدنان مندرس ازمير به زمين مينشيند و در آنجا با استفاده از ترانسفر هتل‌تان، از طريق تاكسي، اتوبوس، قطار يا كشتي‌هاي مسافربري به به آن ميرسيد. دليل اينكه در تورهاي كوش آداسي بايد به ازمير برويد، اين است كه متاسفانه اين شهر فرودگاه ندارد. اما پروازهاي ماهان، اطلس، آتا، ايران اير و ... پروازهايي را به ازمير ارائه ميكنند تا بتوانيد به شهر زيباي كوش آداسي برسيد.

 

تور كوش آداسي زميني

بسياري از مسافران اطلاعي ندارند كه تور كوش آداسي به صورت زميني هم برگزار ميشود. تور كوش آداسي زميني بسيار مقرون به صرفه و كم هزينه‌تر از تور هوايي كوش آداسي است. البته براي سفر به شهر ساحلي كوش آداسي با تورهاي زميني بايد در ايام تعطيلات نوروزي اقدام كنيد. شما با اين تورها حدود 30 ساعت در راه هستيد تا به كوش آداسي برسيد ولي در مسير ميتوانيد از شهرهايي همچون اروميه و مرز بازرگان ديدن كنيد. بنابراين اگر علاقه‌مند به شركت در تورهاي شاد گروهي هستيد و طولاني بودن مسير خسته‌تان نميكند،  بهترين انتخاب براي شما تور كوش آداسي زميني با اتوبوس است.

 

بهترين زمان اقامت در تور كوش آداسي چند روز است؟

مطمئنا تعداد روزهاي اقامت در سفر، يك امر سليقه‌ايست. اما بايد بگوييم كه تورهاي كوش آداسي تركيه عمدتا براي 7 روز اقامت ارائه ميشوند. شما به محض خريد پكيج مسافرتي يا رزرو پرواز خود، متوجه اين موضوع خواهيد شد. البته امكان تمديد اقامت شما وجود دارد ولي مدت زمان يك هفته اقامت در كوش آداسي كاملا مناسب است و شما ميتوانيد تمامي نقاط ديدني و جاذبه‌هاي گردشگري آن را ببينيد. اگر تمايل داريد كه مدت زماني كمتر از يك هفته در اين شهر زيبا و توريستي باشيد، لازم از كه از پروازهاي سيستمي استفاده كنيد ولي در اين حالت، قيمت نهايي تور شما بسيار گران‌تر از مدت اقامت يك هفته‌ خواهد بود.

 

معروف‌ترين سواحل كوش آداسي را مي‌شناسيد؟

كوش آداسي داراي سواحل رويايي و بي‌نظيري است كه قطعا از ديدنشان شگفت‌ زده ميشويد. اين شهر در مجاورت درياي اژه بوده و مكاني آرامش بخش براي گذراندن تعطيلات است. يكي از سواحل زيباي كوس آداسي « ليديز بيچ » است كه شايد بخاطر نامش فكر كنيد كه فقط مختص زنان است. اما بايد بگوييم كه اينگونه نبوده و مردان نيز ميتوانند به اين ساحل بروند. در زير برخي از زيباترين ‌و پرطرفدارترين سواحل كوش آداسي را به شما معرفي مي‌كنيم:

  • اوزون پلاژ (Uzun Plaj)  
  • سوي بيچ (Sevgi Beach)  
  • ليديز بيچ (Ladies Beach)
  • داون تاون بيچ (Downtown Beach)  
  • سيلور سند بيچ (Silver sands beach)

 

قيمت تور كوش آداسي

نرخ تور كوش آداسي مانند ساير تورهاي گردشگري، دستخوش عوامل بسياري است. عواملي مانند قيمت هر شب اقامت در هتل، قيمت بليط هواپيما، برنامه سفر و خدمات تور، همگي بر قيمت تور كوش آداسي تاثير دارند. از طرفي آژانس گردشگري مورد نظر شما نيز ممكن است براي ارائه خدمات و پكيج‌هاي خود، قيمت مشخصي را تعيين ميكند.

عامل ديگري كه قيمت نهايي تورهاي گردشگري را تعيين ميكند، انتخاب زمان سفر است. مقاصد گردشگري در تاريخ‌هاي خاصي از سال ممكن است با تقاضاي بالا از سوي مسافران مواجه شوند و در برخي مواقع ديگر، گردشگران كمتري داشته باشند. به فصولي از سال كه بيشترين طرفدار را دارد، اصطلاحاً « هاي سيزن» گفته ميشود. در هاي سيزن قيمت تورهاي مسافرتي به شدت افزايش مييابد. در مقابل فصولي كه ميزان تقاضاي بالايي از سوي مسافران ندارند را «لو سيزن» ميگويند و نرخ تورهاي گردشگري در آن‌ها پايين است.

 

چه عواملي بر روي قيمت تور كوش آداسي تاثيرگذار است؟

نرخ تور كوش آداسي همانطور كه اشاره كرديم، بر اثر فاكتورهاي بسياري بالا و پايين ميرود. از جمله عوامل تاثير گذار، ميتوان به قيمت بليط هواپيما پروازهاي پروازهاي ترك (تركيش، پگاسوس و...)، پروازهاي ايراني (قشم اير، ايران اير و ماهان و ...)، مدت تور و فصلي كه سفر مي‌كنيد، تعداد روزهاي اقامت، قيمت هتل رزرو شده در اين شهر و خدمات تور (وعده‌هاي اضافي غذا، سيمكارت رايگان، ليدر فارسي زبان و باتجربه، ترانسفر فرودگاهي و ...) اشاره كرد. به طور كلي قيمت تور كوش آداسي تابستان، تور نوروز كوش آداسي و ساير زمان‌هاي پر گردشگر، افزايش بسياري دارد.

 

تور كوش آداسي ارزان و لحظه آخري

تور ارزان كوش آداسي ممكن است اين تصور را به شما بدهد كه يك تور بي‌ كيفيت را در اختيار خواهيد داشت. اما بايد بگوييم كه هميشه اينطور نيست و شما ممكن است گاهي تور كوش آداسي ارزان و لحظه آخري را در قالب يك تور خوب و مقرون به صرفه در اختيار داشته باشيد. برخي از آژانس‌هاي گردشگري صندلي‌هاي يك پرواز و اتاق‌هاي يك هتل را از پيش رزرو ميكنند ولي به دليل پايين بودن تعداد متقاضيان، تور به حد نصاب نرسيده و بسته نميشود. در اين شرايط آن‌ها پكيج‌هاي مسافرتي خود را بعضا تا 70 درصد زير قيمت واقعي نيز ارائه ميدهند.

بنابراين استفاده از آفر تور كوش آداسي يا تورهاي لحظه آخري كوش آداسي هميشه به معناي كيفيت پايين نبوده و حتي ممكن است همراه با اقامت در هتل‌هاي 3 يا 4 ستاره و پروازهاي عالي باشد. البته اغلب مسافران تور كوش آداسي، خواهان امكانات و خدمات رفاهي، خدمات نامحدود، تفريحات مهيج آبي، غذا و نوشيدني عالي در هتل‌هاي يوآل هستند. بنابراين ميتوانيد در كنار تورهاي گران‌قيمت و لاكچري كوش آداسي، از تورهاي ارزان قيمت و لحظه آخري نيز استفاده كنيد. براي اطلاع از زمان برگزاري تورهاي كوش آداسي ارزان و لحظه آخري و همچنين خريد آن‌ها، با كارشناسان آژانس گردشگري آهو بال تماس حاصل فرماييد.

 

 بهترين زمان سفر به كوش آداسي چه موقع از سال است؟

به دليل شرايط جغرافيايي و آب و هواي كوش آداسي، شما در تمام طول سال ميتوانيد به اين شهر ساحلي بي‌نظير سفر كنيد. اما اگر به دنبال بهترين زمان سفر از نظر آب و هوايي و گردشگري هستيد، فصول بهار و تابستان بهترين انتخاب‌ها هستند. البته در پاييز و زمستان نيز سردي هوا به اندازه‌اي نيست كه براي مسافران آزار دهنده باشد. عمدتا تور كوش آداسي در نيمه دوم سال با تعداد كمتري از گردشگران رو‌به‌رو ميشود و قيمت هتل‌ها و پروازها به مقصد اين شهر زيباي تركيه، كاهش چشمگيري پيدا مي‌كند. بنابراين شما يك فرصت عالي خواهيد داشت تا با بودجه كم، سفري هيجان‌انگيز و به يادماندني را تجربه كنيد.

 

تور كوش آداسي از تهران و شهرستان‌ها

تور كوش آداسي از تهران و ساير شهرهاي ايران همچون تبريز، اصفهان، مشهد، شيراز و... برگزار ميشود. از اين رو شما از  هر كجاي ايران كه باشيد، ميتوانيد يك تماس با كارشناسان آژانس گردشگري .... بگيريد و يا از طريق سايت اين مجموعه، پكيج مورد نظرتان را انتخاب كنيد.

 

اطلاعات مهم تور كوش آداسي

يكي از شهر‌هاي ساحلي و چشم‌نواز تركيه، كوش آداسي است كه در منطقه اژه و غرب اين كشور قرار دارد. شما ميتوانيد با سفر به كوس آداسي يك خستگي حسابي در كنيد و در كنار سواحل زيباي آن به استراحت و تفريح بپردازيد. همچنين ميتوانيد به مراكز خريد پر زرق و برق و ديدني اين شهر برويد و سوغاتي‌هاي زيبا بخريد. در سفر با تور كوش آداسي ميتوانيد سفري مشابه با يك تور اروپايي را ولي با قيمتي بسيار كمتر تجربه كنيد.

اختلاف زماني بين ايران و كوش آداسي -1:30 است. واحد پول رايج در اين شهر لير تركيه است و مردم آن اغلب مسلمان بوده و پيرو مذهب شيعه هستند. همچنين با زبان رسمي تركي صحبت ميكنند و آشنايي چنداني با زبان انگليسي ندارند. پيش شماره تلفن در كوش آداسي  +۹۰ است.

منبع : https://ahoobaal.com/tour/turkey-kusadasi

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.