تور بدروم تابستان 1402

تور تابستاني 1402

تور بدروم تابستان 1402

۶ بازديد ۰ نظر

تور بدروم

بدروم يكي از محبوب‌ترين و توريستي‌ترين شهرهاي ساحلي تركيه است كه آن را با نام «ساحل فيروزه‌اي تركيه» نيز ميشناسند. ايرانيان براي استفاده از تورهاي بدروم و ورود به تركيه، نيازي به ارائه ويزا ندارند و ميتوانند تا 90 روز با ارائه پاسپورت معتبر، در اين كشور اقامت داشته باشند. سفر به اين شهر بندري سراسر هيجان و خاطره است و شما ميتوانيد لحظات خوشي را براي خود و خانواده‌تان رقم بزنيد. در سفر به شهر بدروم، ميتوانيد به تماشاي جاذبه‌هاي باستاني و معماري زيباي آن برويد. جاذبه‌هاي گردشگري و طبيعتي بكر در بدروم وجود دارد كه هر مسافري را سر ذوق ميآورد.

خوب است بدانيد كه شهر ساحلي بدروم در جنوب غربي تركيه واقع شده و جزو پرطرفدارترين شهرهاي تركيه براي سفر است. بنابراين اگر مي‌خواهيد به دور از شلوغي و مشكلات خود، به شهري زيبا برويد و در آنجا آرامش و فضاي دل‌انگيزي را تجربه كنيد، تور بدروم را خريداري كنيد.

شهر بدروم از چندين بخش به نام‌هاي گومبت، كارا اينجير، باغلا، آكتور، ارتا كنت ياليسي، بيتز و بارداكچي تشكيل شده و روستاهاي زيبايي را در اطراف خود دارد. همچنين سواحل بي نظير آن با آب‌هاي زلال و شفاف خود، توجه هر گردشگري را به خود جلب ميكنند.

از جمله جاذبه‌هاي ديدني بدروم كه ميتوانيد آن‌ها را در گشت شهري همراه با ليدر فارسي زبان ببينيد، مي‌توان به قلعه سنت پيتر، اسكله بدروم، خيابان سوات، بدروم مارينا، بازار تورگوترئيس، روستاي گوموشلوك، خيابان نيزن، بازار بدروم، محله گامبت، منطقه تورگوترئيس و... اشاره كرد. اگر شما نيز علاقه داريد كه به اين شهر زيباي تركيه سفر كنيد، همين حالا تور بدروم را از طريق وبسايت آژانس گردشگري آهو بال رزرو كرده و از راهنمايي كارشناسان اين مجموعه استفاده كنيد.

 

تور بدروم هوايي

اگر قصد داريد با خريد تور هوايي بدروم راهي سفر شويد، بايد بگوييم كه انتخاب بسيار خوبي كرده‌ايد. زيرا سفر با تور هوايي بسيار سريع و راحت انجام ميشود و مسافران ميتوانند به سرعت گردشگري خود را آغاز كنند. را داريد پروازهاي داخلي بسياري براي سفر به بدروم وجود دارد ولي شما بايد ابتدا وارد ازمير شويد و از آنجا ظرف مدت 4 ساعت با ترانسفر زميني به بدروم برويد. اما اگر از پرواز خارجي بدروم استفاده نماييد، ميتوانيد مستقيما در فرودگاه ميلاس بدروم فرود بياييد و به هتل مورد نظرتان برويد. البته پروازهاي خارجي هزينه بالاتري دارند و اگر ميخواهيد هزينه سفر خود را پايين بياوريد، بايد از پروازهاي داخلي و يا پروازهاي چارتري استفاده كنيد.

البته خريد تور تركيبي تركيه كه شامل بدروم و چند شهر ديگر نيز باشد، به صورت هوايي گران است، ولي آنقدر مجذوب زيبايي‌هاي شهرهاي تركيه ميشويد كه مطمئنا هزينه آن به چشمتان نخواهد آمد. ايرلاين‌هايي كه پروازهاي تهران به مقصد بدروم را انجام ميدهند عبارتند از: پرواز هواپيمايي ماهان (mahan)، معراج (Meraj Airlines)، پگاسوس تركيه (Pegasus Airlines)، قشم اير(Qeshm Air Airlines) ، سان اكسپرس تركيه (Sun Express Airlines)، ايران آسمان (Iran Aseman Airlines)، آتا (ATA Airlines)، قطر ايرويز قطر (Qatar Airways)، تركيش ايرلاين (Turkish Airlines) و پرواز اطلس جت كه همگي جزو پروازهاي مستقيم بدروم هستند. براي خريد تور بدروم هوايي و رزرو پروازهاي مستقيم يا غير مستقيم به اين مقصد، همين امروز از طريق وبسايت آژانس گردشگري .......  اقدام كنيد.

 

تور بدروم زميني

اگر تمايل داريد كه با قيمتي بسيار مقرون به صرفه، سفر به شهر بدروم تركيه را در پيش بگيريد، ميتوانيد از تور بدورم زميني استفاده كنيد. تورهاي زميني بدروم به صورت گروهي برگذار ميشوند و بسياري از گردشگران ترجيح مي‌دهند كه سفرهاي گروهي و شاد را تجربه كنند. معمولا تورهاي بدروم زميني در ايام پرگردشگر مانند عيد نوروز و يا تابستان‌ها برگذار ميشوند و افرادي كه مي‌خواهند با هزينه كم سفر كنند، اين روش را ترجيح ميدهند. شما با كمك آژانس گردشگري ........... ميتوانيد تور زميني بدروم را به راحتي رزرو كرده و از آن لذت ببريد.

 

قيمت تور بدروم

قيمت پكيج تور به بدروم با توجه به فاكتورهاي بسياري مشخص ميشود. به عنوان مثال، هزينه پروازهاي ترك (تركيش ايرلاين، اطلس گلوبال و پگاسوس) و بليط هواپيماهاي ايراني (قشم اير، ايران اير و ماهان)، خدمات تور (گشت شهري، ليدر فارسي زبان، ترانسفر فرودگاهي، وعده‌هاي غذايي، سيمكارت رايگان)، تعداد روزهاي اقامت شما و يا رزرو هتل (3،2، 4 و يا 5 ستاره) همگي در نرخ تورهاي مسافرتي بدروم تاثيرگذار گذارند.

از طرفي هزينه تور بدروم به دليل استقبال متقاضيان در فصول پرگردشگر (هاي سيزن) مانند عيد نوروز و يا تابستان افزايش مي‌يابد. بنابراين ميتوان گفت فصلي كه براي سفر انتخاب ميكنيد نيز بر روي قيمت تور بدروم تركيه تاثير دارد. فصل تابستان معمولا داراي گردشگران زيادي از سراسر جهان است. بنابراين قيمت تورهاي بدروم در اين فصل به شدت افزايش مي‌يابد. در مقابل، فصول سرد سال مانند پاييز و زمستان تعداد گردشگران كمي دارند و به همين خاطر، تورهاي لحظه آخري بدروم و يا آفرهاي تور بدروم، ارائه مي‏شوند.

انتخاب آژانس گردشگري نيز ميتواند بر روي قيمت تور بدروم تتاثير داشته باشد. زيرا برخي از آژانس‌ها خدمات ويژه‌اي را ارائه ميكنند و به همين خاطر تورهاي گران‌تري را نيز ارائه ميكنند. براي مثال امكان ممكن است اين آژانس‌ها براي شما وعده‌هاي غذايي را در هتل‌تان ارائه دهند و يا به شما سيمكارت رايگان، ترانسفر فرودگاهي و ... بدهند. شما براي اطلاع از نرخ تور بدورم و زمان برگزاري آنها، ميتوانيد با آژانس گردشگري آهو بال تماس گرفته و پكيج مورد نظرتان را با راهنمايي كارشناسان خريداري كنيد.

 

تور بدروم ارزان و لحظه آخري

اگر در انتظار تور ارزان بدروم و يا تور لحظه آخري بدروم هستيد، بايد با آژانس‌هاي گردشگري در ارتباط بوده و از زمان برگزاري اين تورها مطلع شويد. تورهاي ارزان قيمت بدروم بر خلاف تصور بسياري از افراد، بي كيفيت و سطح پايين نيستند، بلكه در اغلب موارد بسيار باكيفيت و عالي هستند. علت اينكه تورهاي لحظه آخري بدروم با قيمت پايين‌تري ارائه ميشود، اين است كه در برخي فصول سال تعداد متقاضيان كمتر است و تورهاي مسافرتي به حد نصاب نرسيده و بسته نميشوند.

از اين رو آژانس‌هاي گردشگري تورهاي خود را با 50 تا 70 درصد تخفيف و به صورت دقيقه نودي ارائه ميكنند. بنابراين شما ممكن است حتي تجربه سفري مجلل در هتل 5 ستاره و كلاس پروازي خوبي را نيز در اين تورها تجربه كنيد. البته گاهي نيز ارزان بودن تور به دليل انتخاب گزينه‌هاي كم هزينه است. به عنوان مثال ممكن است شما با انتخاب يك هتل ارزان قيمت 2 يا 3 ستاره، پرواز اكونومي، روزهاي محدود اقامت و فصل كم گردشگر سال، نرخ تور خود را كاهش دهيد. در هر صورت شما براي خريد تورهاي لحظه آخري و ارزان بدروم، ميتوانيد به وبسايت آژانس گردشگري آهو بال مراجعه كرده و آن‌ها را خريداري كنيد.

 

بهترين زمان براي سفر به بدروم تركيه چه موقع از سال است؟

از خرداد تا مرداد، شلوغ‌ترين ماه براي گردشگري در بدروم تركيه است زيرا شرايط آب و هوايي بسيار مساعد بوده و اغلب مسافران تمايل دارند كه در اين بازه زماني براي سفر خود اقدام كنند. شما در اين ماه‌ها ميتوانيد از انجام تفريحات آبي، گشت و گذار در بازار، ديدن مكان‌هاي ديدني و ... لذت ببريد و درگير شرايط آب و هوايي سرد و بارندگي نباشيد. اما بايد بدانيد كه در اين فصول پرگردشگر، هزينه پرواز، هتل و به طور كلي نرخ تور بدروم، افزايش پيدا ميكند. البته ناگفته نماند كه بهترين زمان براي سفر به بدروم، بستگي به هدف‌تان نيز دارد. به عنوان مثال، اگر هدف شما گردشگري باشد، بايد فصل بهار و تابستان را انتخاب كنيد ولي اگر اولويت شما پرداخت هزينه كم براي سفرتان باشد، بايد زمستان را انتخاب نماييد.

 

بهترين مدت زمان اقامت در تور بدروم چند روزه است؟

تعداد روزهاي اقامت در بدروم و يا هر شهر ديگري، كاملا به خواست، سليقه  هدف شما بستگي دارد. اما عمدتا، پروازهاي بدروم تركيه به صورت رفت و برگشت و براي مدت زمان 7 روز هستند. معمولا پروازهاي داخلي و خارجي در تور بدروم چارتر شده و به صورت يك هفته‌اي رزرو مي‌‌شوند ولي شما اين امكان را داريد كه بنا به خواست خود، پروازهاي ترك سيستمي را رزرو كنيد. البته قيمت تور شما با وجود اين پروازها بسيار گرانتر خواهد شد.

 

تور بدروم از تهران و شهرستان‌ها

تور بدروم از تهران و سراسر شهرهاي ايران همچون شيراز، تبريز، مشهد، اصفهان و ... برگزار ميشود. بنابراين شما از سراسر ايران ميتوانيد با كارشناسان آژانس گردشگري آهو بال تماس گرفته و تور بدروم مورد نظرتان را خريداري كنيد.

 

اطلاعات مهم تور بدروم

بدروم سواحل بي‌نظيري دارد و اغلب افراد براي داشتن لحظاتي شاد و آرامش‌بخش، به اين شهر زيباي ساحلي سفر ميكنند. تورهاي بدروم به مقصد اين شهر بندري در طول سال برگزار ميشوند. گردشگران ميتوانند با خريد تور بدروم، از تفريحات ساحلي استفاده كرده و به بازديد از جاذبه‌هاي باستاني، معماري زيباي شهر، طبيعت چشم‌نواز و  مراكز خريد آن بپردازند.

اين شهر قبلا فقط از طريق ماهيگيري كسب درآمد داشت اما با گذشت سال‌ها، صنعت گردشگري و جذب مسافر نيز در آن رونق پيدا كرد. برخي از بهترين جاذبه‌هاي بدروم عبارتند از: موزه آثار باستاني زير آب بدروم‌، قلعه سنت پيتر، دروازه ميندوس، سالن تئاتر بدروم، آرامگاه هاليكارناسوس،‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎شهر قديمي بدروم و لنگرگاه تفريحي.

اختلاف زماني تهران و بدروم -1:30 و در واقع زمان به وقت بدروم، 1 ساعت و 30 دقيقه عقب‌تر است. همچنين واحد پول رايج در اين شهر، لير تركيه بوده و شما بايد در سفر خود، پول‌هايتان را به دلار و لير همراه ببريد. مردم بدروم به زبان رسمي تركي استانبولي صحبت مي‌كنند و پيرو مذهب شيعه هستند. پيش شماره تلفن در بدروم +۹۰ است.

منبع : https://ahoobaal.com/tour/turkey-bodrum

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.