تور آلانيا تابستان 1402

تور تابستاني 1402

تور آلانيا تابستان 1402

۸ بازديد ۰ نظر

تور آلانيا

تور آلانيا تركيه يكي از تورهاي جذاب و هيجان‌انگيز كشور تركيه است. آلانيا آب و هواي معتدل، سواحلي زيبا و زلال، مراكز تفريحي و گردشگري و بازارهاي لوكسي دارد. اين شهر توريستي در طول سال پذيراي مسلرفان بسياري است كه البته اغلب آنان را ايرانيان تشكيل ميدهند. زيرا تركيه با ايران همسايه است و ايرانيان براي ورود به خاك اين كشور، نيازي به ارائه ويزا ندارند. در سفر با تور آلانيا ميتوانيد از مكان‌هاي ديدني، نقاط تاريخي و مركز تفريحي آن ديدن كنيد. آلانيا سواحلي رويايي دارد و اين فرصت را به شما ميدهد تا به دور از دغدغه و مشكلات خود به اين شهر سفر كرده و لحظاتي مملو از آرامش و لذت را تجربه كنيد.

شما ميتوانيد در سواحل شني آلانيا قدم بزنيد و يا باري گشت و گذار به پارك‌هاي آبي هيجان انگيز آن سري بزنيد. جالب است بدانيد كه برخي از هتل‌هاي موجود در آلانيا ساحلي هستند و تفريحات پر از شور و هيجاني را ارائه ميدهند. شما با اهداف مختلفي ميتوانيد اقدام به خريد تور آلانيا كنيد و در طول سال به اين شهر بياييد. اما بايد بدانيد كه از اوايل خرداد تا اوايل آذر ماه، بهترين زمان براي سفر به آلانيا است.

زيرا معمولا در اين ماه‌ها، شرايط آب و هوايي بسيار مطلوب است و خبري از بارش‌هاي شديد يا رطوبت و گرما نيست. بنابراين قبل از خريد تور آلانيا حتما به زمان سفر خود، تعداد روزهايي كه قصد اقامت داريد و هتل و پروازتان توجه كنيد. بسياري از مسافران دوست دارند كه تعطيلات سال نوي ميلادي را در آلانيا باشند اما بايد بدانند كه در اين زمان نرخ تور آلانيا افزايش پيدا ميكند. بنابراين اگر بودجه كمي براي سفر داريد، ميتوانيد اقدام به رزرو تور آلانيا در فصول كم گردشگر سال كنيد و يا اينكه از تورهاي ارزان قيمت و يا تورهاي لحظه آخري آلانيا استفاده نماييد. شما ميتوانيد به سادگي تور مورد نظر خود را به مقصد آلانيا از آژانس گردشگري آهو بال رزرو كنيد و سفري جذاب و به يادماندني داشته باشيد.

 

تور آلانيا هوايي

اگر دوست داريد به سريع‌ترين و راحت‌ترين روش به آلانيا سفر كنيد، بايد تور آلانيا هوايي را انتخاب نماييد. معمولا تورهاي آلانيا به صورت يك هفته‌اي ارائه ميشوند و شما پروازهاي رفت و برگشت به اين مقصد را براي هفت روز دريافت خواهيد كرد. اما مي‌توانيد پرواز خود را به شكل سيستمي براي مدت زمان بيشتر و يا كمتر از 7 روز، خريداري كنيد. در تور آلانيا شما نيازي به تهيه بليط نداريد و آژانس مسافرتي  كه انتخاب ميكنيد، تمامي مراحل رزرو بليط رفت و برگشت، هتل محل اقامت و امور مربوط به بيمه مسافرتي را برايتان انجام ميدهد.

اغلب مسافران ترجيح ميدهند بدون دردسر و خيلي سريع به آلانيا برسند و سفر خود را شروع كنند. اما در اين ميان برخي از افراد نيز خواهان پرداخت هزينه كمتر و استفاده از تور زميني آلانيا هستند. به هر جهت اگر تصميم داريد كه تور آلانيا هوايي را تهيه كنيد، بايد بدانيد كه چه ايرلاينهايي براي اين مقصد، پرواز دارند و در چه فرودگاهي به زمين خواهيد نشست. در پاسخ به اين سوالات بايد بگوييم كه در تور آلانيا تركيه، شما ميتوانيد از  ايرلاين هايي همچون: پگاسوس، فري برد، قطر ايرويز، تركيش اير لاينز و... پرواز خود را انجام دهيد.

براي سفر به آلانيا با پروازهاي خارجي، بايد از فرودگاه امام خميني تهران به سمت فرودگاه قاضي پاشا آلانيا حركت كنيد و چيزي حدود 3 ساعت در راه خواهيد بود. البته با پروازهاي داخلي نيز به فرودگاه‌هاي اسپارتا و دنيزلي خواهيد رفت و سپس با ترانسفر زميني به آنتاليا و سپس آلانيا خواهيد رسيد.

 

تور آلانيا زميني

برخي از مسافران دوست دارند كه با تورهاي گروهي و شاد سفر كنند. اين افراد بايد تورآلانيا زميني را براي خود رزرو كنند تا بتوانند از طريق  اتوبوس و در ايام تعطيلات نوروزي و فصل تابستان، به اين شهر زيباي تركيه بروند. تور زميني آلانيا بهترين از تهران آغاز ميشود و مسافران حدود 30 ساعت در مسير هستند. اما نسبت به تور آلانيا هوايي نرخ بسيار كمتري دارد و ميتواند سفري ارزان و اقتصادي را برايتان رقم بزند.

 

قيمت تور آلانيا

نرخ تور آلانيا بر اساس عوامل متعددي تعيين ميشود. به عنوان مثال زمان سفر شما، تعداد روزهاي اقامت‌تان، خدماتي كه از تور خود دريافت ميكنيد، نوع هتل و نوع پرواز، همگي بر روي قيمت نهايي تاثير گذارند. به عنوان مثال ممكن است شما يك آژانس گردشگري را براي خود انتخاب كنيد كه داراي خدمات ويژه‌اي براي سفر است. در اين شرايط، بايد هزينه بيشتري را بابت آن خدمات كه عمدتا شامل (ترانسفر فرودگاهي، ليدر فارسي زبان، سيمكارت رايگان، بيمه مسافرتي و ...) است بپزداريد. همچنين قيمت بليط پروازهاي داخلي و خارجي بسيار متفاوت است و شما با انتخاب يك ايرلاين خارجي و يا پرواز فرست كلاس، بايد هزينه بسياري را پرداخت كنيد.

از طرفي محل اقامت شما و تعداد روزهايي كه براي سفرتان در نظر گرفته‌ايد، قيمت تور را تعيين ميكنند. تورهاي آلانيا اگر براي 3 شب اقامت در يك هتل 2 ستاره رزرو شوند، هزينه كمتري نسبت به تورهايي با 6 شب اقامت در هتل‌هاي 5 ستاره دارند. فصل‌هاي خوش آب و هواي سال نيز كه داراي متقاضيان بيشتري هستند، معمولا گران‌ترند و شما بايد براي رزرو تور خود در اين فصول پول بيشتري بپردازيد.

 

تور آلانيا ارزان و لحظه آخري

تور ارزان آلانيا يك انتخاب ايده‌آل براي كساني است كه اولويت‌شان در سفر، پرداخت هزينه كمتر است. اين افراد ميتوانند با تور آلانيا ارزان و لحظه آخري، سفري شاد و به يادماندني را تجربه كنند و هزينه بسيار كمتري را نيز بپزدارند. البته لازم به ذكر است كه تورهاي لحظه آخري معمولا در فصول كم گردشگر سال و به دليل بسته نشدن تورهاي گردشگري ارائه ميشوند. برخي از آژانسهاي مسافرتي با چارتر كردن پرواز و هتل‌ها هزينه تور آلانيا را به شدت پايين ميآورند. در اين شرايط شما ميتوانيد از آفرهاي تور آلانيا استفاده كرده و با هزينه‌اي بين 20 تا 70 درصد كمتر از ميزان واقعي، به اين شهر سفر كنيد.

 

بهترين زمان براي سفر به آلانيا چه موقع از سال است؟

آلانيا شهري توريستي و زيبا است كه براي مسافران به عنوان يك مقصد گردشگري جذاب شناخته شده است. شهرهاي توريستي و ساحلي تركيه است اغلب طرفداران بسياري دارند كه يكي از آن‌ها آلانيا است. براي تور آلانيا، مسلما دوست داريد كه در بهترين شرايط آب و هوايي و با دسترسي به كليه تفريحات و خدمات رفاهي، سفر خود را در پيش بگيريد. درست است كه آب و هواي آلانيا اغلب مديترانه‌اي است ولي برخي فصول سال مانند، بهار و تابستان براي سفر به اين شهر عالي هستند. از اين رو توصيه ميكنيم كه اگر قصد سفر به آلانياي تركيه را داريد، حتما در ماه‌هاي اسفند تا خرداد و مهر تا  دي ماه اقدام كنيد.

 

تور آلانيا از تهران و شهرستان‌ها

تور آلانيا از تهران و ساير شهرستان‌هاي ايران همچون شيراز، اصفهان، مشهد، تبريز و... برگزار ميشود. شما ميتوانيد از شهر محل سكونت خود با كارشناسان آژانس گردشگري آهو بال تماس گرفته و يا از طريق وبسايت اين مجموعه، پكيج مسافرتي خود به مقصد آلانياي تركيه را خريداري كنيد.

 

اطلاعات مهم تور آلانيا

شهر آلانيا بسيار زيبا، خوش آب و هوا و ديدني است. اين شهر در دامنه رشته كوه‌هاي توروس واقع شده و منظر بكر و خيره‌كننده‌اي دارد. سبك معماري در اين شهر كاملا لوكس و مدرن است و حتي آپارتمان‌هاي بسياري در اين منطقه براي فروش به ايرانيان ارائه ميشوند. شهر آلانيا سواحل بسياري زيبايي همچون ساحل كلئوپاترا و جاذبه‌هاي گردشگري و رستوران‌هاي بي‌نظيري دارد. همچنين مراكز خريد بسيار لوكسي در آلانيا وجود دارد كه گردشگران ميتوانند از آن‌ها سوغاتي و ساير خريدهاي خود را انجام دهند.

برج كيزيل كوله يكي از برترين جاذبه‌هاي گردشگري آلانيا بوده كه داراي چشم انداز خيره كننده‌اي از اين شهر است. همچنين در اين شهر ميتوانيد به بازديد از غارها هار داملاتاش و برج قرمز كه نماد شهر آلانياست، بپردازيد. در آلانيا مردم اغلب شيعه هستند و با زبان رسمي تركي استانبولي صحبت ميكنند. همچنين واحد پولي رايج در اين شهر لير تركيه است.

منبع : https://ahoobaal.com/tour/turkey-alanya

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.