تور مشهد تابستان 1402

تور تابستاني 1402

تور مشهد تابستان 1402

۹ بازديد ۰ نظر

تور مشهد

مشهد يكي از شهرهاي زيارتي و سياحتي ايران است كه هر ساله قشر عظيمي از گردشگران و زائران را به سوي خود ميكشاند. جالب است بدانيد كه مشهد بعد از تهران، دومين شهر پهناور كشورمان است و داراي جاذبه‌هاي ديدني بسيار و حرم امام رضا (ع) است. تورهاي مسافرتي مشهد در تمام طول سال برگزار مي‌شوند مسافران از طريق تور هوايي مشهد و يا تورهاي زميني مشهد، خودشان را به اين شهر بي‌نظير مي‌رسانند.

شهر مشهد مقدس، قطب گردشگري و زيارتي ايران به شمار مي‌رود و تور مشهد، جزو تورهايي است هميشه پرطرفدار و شلوغ است. البته در اصل مشهد جزو سفرهاي زيارتي است و اغلب مسافران با هدف زيارت به آن مي‌آيند. شما مي‌توانيد به راحتي با رزرو تور هوايي مشهد و يا تور ريلي مشهد، به سوي آن رهسپار شويد. البته برخي از مسافران نيز به دليل اينكه سفر كم هزينه‌تري داشته باشند، از تور مشهد با اتوبوس و يا ماشين شخصي خود استفاده مي‌كنند.

در سايت آژانس گردشگري آهو بال شما ميتوانيد به راحتي تور مشهد مورد نظر خود را پيدا كرده و رزرو كنيد. همچنين ميتوانيد با كارشناسان اين مجموعه تماس گرفته و درباره نرخ به روز تورها و يا زمان برگذاري‌شان مشورت كنيد.

 

تور مشهد هوايي

شهر مشهد نقش موثري در صنعت گردشگري كشورمان دارد. از اين رو  هميشه بهترين هواپيماهاي موجود، پروازهاي عاليو اقامت در هتل‌هاي لاكچري براي تور مشهد در نظر گرفته ميشوند. استفاده از تور هوايي مشهد يكي از بهترين و راحت‌ترين روش‌هاي سفر به اين شهر است. شما خيلي سريع به مقصد خود ميرسيد و در طول مسير ميتوانيد از امكانات و خدمات عالي پرواز، برخوردار شويد.

نكته ديگري كه وجود دارد اين است كه اغلب آژنس‌هاي گردشگري پروازها به مقصد مشهد را چارتر ميكنند و شما ميتوانيد پرواز مورد نظر خود را با قيمت‌هاي مختلفي بسته به بودجه خود تهيه كنيد. پروازهاي مستقيم از تهران به مشهد، 1 ساعت و 25 دقيقه طول مي‌كشند. بنابراين شما با انتخاب ايرلاين مناسب، خيلي سريع به مقصد خود خواهيد رسيد.

 

 بهترين ايرلاين‌ها براي انتخاب تور هوايي مشهد كدامند؟

شركت‌هاي هواپيمايي معتبري مانند ماهان، ايران اير و معراج، پروازهاي سيستمي مشهد را ارائه مي‌كنند كه البته هزينه بسيار بالايي نيز دارند. اما پروازهاي چارتري ارزان مشهد نيز در دسترس مسافران هستند و آن‌ها ميتوانند با خريد بليط پرواز مشهد از برخي شركت‌ها، با قيمت بسيار مناسبي سفر كنند.

به طور كلي ايرلاين‌هايي كه پرواز مشهد را انجام مي‌دهند عبارتند از: هواپيمايي قشم (Qeshm Air)، هواپيمايي كاسپين (Caspian Airlines)، هواپيمايي آسمان (Iran Aseman Airlines)، هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران يا ايران اير (Iran Air)، هواپيمايي وارش  (Varesh Airlines)، هواپيمايي ساها (Saha Airlines)، هواپيمايي ماهان (Mahan Air)، هواپيمايي هواپيمايي آتا (ATA Airlines)، هواپيمايي سپهران (Sepehran Airlines)، هواپيمايي معراج  (Meraj Airlines)، هواپيمايي ايران ايرتور (Iran Airtour) و هواپيمايي تابان (Taban Air).

 

تور مشهد زميني

روش ديگري كه مي‌توانيد از آن براي سفر به مشهد مقدس استفاده كنيد، خريد تور مشهد زميني است. شما در اين روش بايد از وسايل نقليه‌اي مانند اتوبوس و يا قطار استفاده كنيد.

 

  • تور مشهد با اتوبوس

معمولا تور زميني مشهد با اتوبوس بسياري طولاني و خسته كننده است. بنابراين اغلب گردشگران تمايلي به خريد اين تورها ندارند. ولي برخي از مسافران بودجه كمي دارند و ترجيح ميدهند با اتوبوس به مشهد بروند و هزينه كمتري را براي سفر خود بپردازند. شما بايد خودتان بليط اتوبوس مشهد را از شهر مبدأ محل زندگيتان خريداري كنيد و يا به وبسايت آژانس گردشگري ........... مراجعه كرده و همه مراحل برنامه ريزي تور و خريد بليط را به كارشناسان اين مجموعه بسپاريد.

 

  • تور مشهد با قطار

تور مشهد با قطار نيز طرفداران خاص خودش را دارد. شما در تور مشهد با قطار ميتوانيد هزينه كمتري را نسبت به خريد پرواز به اين مقصد بپردازيد. تور مشهد با قطار جزو تورهاي زميني پرمتقاضي است و معمولا 12 ساعت طول ميكشد تا به مقصد برسيد. اگر قطار سريع السير را براي سفر خود انتخاب كنيد، مطمئنا زودتر خواهيد رسيد. بنابراين اگر عجله داريد از اين نوع قطارها استفاده كنيد و يا تور مشهد هوايي را رزرو نماييد. قطارهاي تور مشهد، از تهران حركت كرده و در طول مسير از شهرهاي ورامين، گرمسار، دامغان، نيشابور عبور ميكنند تا به مشهد برسند.

 

 قيمت تور مشهد

نرخ تور مشهد با توجه به عوامل مختلفي تعيين مي‏شود. به عنوان مثال، كيفيت و تعداد ستاره‌هاي هتل، زميني يا هوايي بودن و خدمات تور، زمان سفر (هاي سيزن يا لو سيزن)، تعداد روزهاي سفر، نوع پرواز، همگي بر روي قيمت تور مشهد تاثير ميگذارند. بنابراين اگر در هتل‌هاي 5 ستاره مشهد همچون هتل درويشي اقامت كنيد و تور هوايي با ايرلاين‌هاي گرانقيمت را انتخاب نماييد، مطمئنا هزينه تور شما افزايش چشمگيري خواهد داشت.

 

تور مشهد ارزان و لحظه آخري

تور ارزان و لحظه آخري مشهد نيز يكي از تورهاي مقرون به صرفه و پر متقاضي است. اغلب مسافران تمايل دارند كه با هزينه كمتر به مقصد برسند و بتوانند با بودجه مناسبي سفر كنند. امروزه تورهاي گردشگري مشهد به صورت لحظه آخري و يا با آفرهاي خوبي در دسترس متقاضيان قرار ميگيرند. آژانس‌هاي گردشگري بسياري با چارتر كردن پرواز و هتل‌ها، اقدام به ارائه تورهاي ارزان و لحظه آخري مشهد ميكنند.

بنابراين اگر شما هم تمايل داريد به مشهد سفر كنيد ولي بودجه زيادي نداريد، ميتوانيد از فرصت استفاده كرده و تورهاي لحظه آخري مشهد را براي خود و خانواده‌تان خريداري كنيد. آژانس گردشگري آهو بال با برگزاري تورهاي گروهي زميني و يا تورهاي هوايي مشهد، سفري خاطره انگيز را براي شما به ارمغان ميآورد. همچنين تورهاي لحظه آخري مشهد را در قالب پكيج‌هايي ارائه ميدهد و زمان برگزاري آن در سايت اين مجموعه، مشخص ميشود.

 

بهترين زمان براي رزرو تور مشهد چه موقع سال است؟

بسياري از افراد دوست دارند در زمان مناسبت‌هاي خاص و يا عيد نوروز به مشهد سفر كنند. بنابراين اگر قصد سفر به مشهد را داريد، خوب است كه قبل از هر چيز نگاهي به تقويم بيندازيد و براي سفرتان برنامه‌ريزي‌هاي لازم را انجام دهيد. معمولا ايامي مانند نيمه اول فروردين، ماه مبارك رمضان، ولادت و شهادت امام رضا (ع)، دهه محرم و بعد از اربعين، تور مشهد بسيار  شلوغ ميشود. در اين بازه زماني نرخ تور مشهد به اوج خود ميرسد و شما بايد براي خريد آن از يكماه قبل اقدام كنيد. در برخي از ايام سال مانند اويل مهر و يا خرداد كه دوران مدرسه و برگزاري امتحانات است، مشهد خلوت ميشود. از طرفي فصل تابستان نيز لو سيزن تور مشهد است و مسافران به دليل سرماي شديد هوا تمايلي به سفر ندارند.

 

تور مشهد از تهران و شهرستان‌ها

صنعت گردشگري در ايران توسعه پيدا كرده و تور مشهد از تهران و ساير شهرستان‌ها مانند اصفهان، تبريز، شيراز، اهواز، يزد، كرمانشاه و ... برگزار ميشود. مسافران با اطلاع از زمان برگزاري تورهاي زميني و يا هوايي بايد در فرودگاه و يا ترمينال حضور پيدا كنند و سفر خود را آغاز نمايند. شما از هر شهري كه هستيد، ميتوانيد تنها با يك تماس تلفني، تور مشهد مورد نظرتان را از آژانس گردشگري ......... خريداري كرده و سفري فوق‌العاده را تجربه كنيد.

 

اطلاعات مهم تور مشهد

مشهد در استان خراسان رضوي و  شمال شرق ايران است. اين شهر به عنوان يك مقصد زيارتي و مهم در ايران شناخته ميشود و اهميت بالايي براي تمام شيعيان دارد. به همين خاطر مشهد يك قطب گردشگري براي مسلمانان شده و حتي از كشورهاي ديگر نيز اقوام خارجي و يا مسلمانان مقيم، براي زيارت به مشهد مي‌آيند. به جز اينكه مشهد براي زيارت طرفدار دارد، جاذبه‌هاي طبيعي و گردشگري بسياري را نيز در خود جاي داده است. از طرفي مجتمع‌هاي خريد و فروشگاه‌هاي بزرگ و لوكسي در آن وجود دارند كه ميتوانيد به آن‌ها سري بزنيد و سوغاتي بخريد.

سوغات مشهد نبات، زعفران، شكلات زنجبيلي، گز مشهدي، آب نبات، نقل، زرشك، مهر و تسبيح و جانماز است. همچنين عطرهاي مشهدي، مشك آهو  و عطر حرم نيز  جزو سوغاتيهاي شهر مقدس مشهد است. در اين كلانشهر، پارك‌هاي بسيار زيبا، شهربازي بزرگ وكيل آباد، مناطق ييلاقي ديدني، طرقبه و شانديز، سرزمين موج‌هاي آبي، كوه سنگي، باغ وحش و ... نيز وجود دارند كه ميتوانيد به بازديد از آن‌ها بپزداريد. پيش شماره تلفن در مشهد +051 است و شما بايد براي تماس گرفتن از مشهد، حتما بايد پيش شماره اين شهر را بگيريد.

منبع : https://ahoobaal.com/tour/mashhad

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.