تور دبي تابستان 1402

تور تابستاني 1402

تور دبي تابستان 1402

۱۰ بازديد ۰ نظر

تور دبي تابستان 1402

دبي شهري زنده و لوكس در خاورميانه بوده كه هر روز در حال پيشرفت و رشد قابل توجهي مي‌باشد كه همگان را متعجب كرده است. امروزه آوازه دبي در سراسر دنيا پيچيده و جزو توريستي‌ترين شهر در جهان نام برده مي‌شود. هر ساله ميليون‌ها گردشگر از كشورهاي مختلف براي ديدن اين بندر با تور دبي همراه مي‌شوند. اگر عكس همين چند سال قبل دبي را با الان دبي را كنار همديگر بگذاريد، متوجه اين همه تغيير و رشد خواهيد شد و بي‌شك اين شهر جذاب حرف‌هاي زيادي براي گفتن در آينده‌اي نزديك دارد. خوب اگر به دنبال يك مقصد بي‌نظير با كلي تفريحات مهيج تابستاني براي گذراندن تعطيلات اين بازه زماني هستيد، تور دبي تابستان 1402 بدون شك يكي از بهترين تورهاي تفريحي خاورميانه براي شما به حساب مي‌آيد.

دبي به دليل جاذبه‌‌هاي مشهوري همچون برج خليفه، مراكز خريد لوكس، آكواريوم ماموت، پيست اسكي سرپوشيده و كلي جاذبه‌ها و تفريحات شگفت‌انگيز ديگر در دنيا به محبوبيت ويژه‌اي رسيده است. هر چند تور دبي، همواره يكي از تورهاي پرطرفدار در فصول سرد سال است كه در واقع “هاي سيزن” اين مقصد هم به شمار مي‌رود، اما اگر بخواهيم با شما صادق باشيم بايد بگوييم كه تور تابستان دبي نيز با توجه به تمام جذابيت‌هايي كه اين شهر دارد، به دليل گرما و رطوبت بالايي كه در اين فصل دارد خيلي با استقبال چنداني روبرو نمي‌شود و اين مساله باعث كاهش قيمت تور تابستاني دبي خواهد شد.

Dubai tour summer 1401

قيمت تور دبي تابستان 1402

قيمت تور دبي به 3 فاكتور پرواز، هتل و نرخ درهم بستگي دارد. لازم به ذكر است كه 4 پرواز مستقيم ماهان، ايران اير، اير عربيا و امارات و 1 پرواز غير مستقيم قطر به سمت دبي در طول هفته پرواز مي‌كنند. اما توجه داشته باشيد كه پرواز ايرعربيا در فرودگاه شارجه به زمين مي‌نشيند و تا دبي (بدون ترانسفر) 1 ساعت فاصله زماني داريد. با توجه به نرخ ارز و قيمت پروازها و هتل‌ها نمي‌توان قيمت واحد و دقيقي را به شما اعلام كنيم شما به راحتي مي‌توانيد در سامانه رزرواسيون سلام پرواز، تور مورد نظر خود و قيمت هتل و پروازهاي داخلي و خارجي را به راحتي جستجو نماييد و نرخ تورها را مشاهده نماييد. خوب در ادامه كم‌ترين قيمت هتل در دبي نيز شبي 80 درهم شروع مي‌شود و نيز نرخ درهم امارات هم بر روي سفر شما از اخذ ويزا گرفته تا خريد سوغاتي و… تاثيرگزار خواهد بود.

خوشبختانه سفر به دبي در فصل تابستان بسيار ارزان و مقرون به‌صرفه براي شما تمام مي‌شود و اين ارزاني تور تابستان دبي 1402، بسياري از گردشگران را ترغيب به خريد اين تورهاي دبي مي‌كند. تنها دليل ارزان‌شدن تور دبي در بازه زماني تعطيلات تابستان، گرم بودن هواي اين شهر است. چرا كه بسياري از افراد تصور مي‌كنند كه اصلا دبي در تابستان، به جهنمي تبديل مي‌شود كه تحمل آن غيرممكن است ولي با توجه به سيستم تهويه هواي عالي و خنك‌بودن بيش‌تر مراكز تفريحي اين شهر، آنقدرها هم سفر به اين مقصد سخت و غيرقابل تحمل نيست. اما صادقانه بخواهيم بگوييم تور تابستاني دبي، گردشگران حساس خود را از دست مي‌‌دهد و همين موضوع باعث كاهش نرخ تور دبي ويژه تابستان مي‌شود. اين كاهش نرخ، علاوه بليط هواپيما و اجاره هتل، شامل نرخ بليط تفريحات اين شهر توريستي نيز خواهد شد.

بهترين زمان خريد تورهاي تابستاني دبي

در ابتدا لازم است بدانيد كه اگر اين فصل تابستان را براي سفر به دبي انتخاب كرده‌ايد، بهترين زمان براي سفر به دبي در اين بازه زماني همان اوايل تابستان و تيرماه است. چون در اين ماه هنوز دماي هواي دبي و همچنين آب‌هاي خليج فارس چندان گرم نشده است و شما اين امكان را داريد كه در كنار سواحل خليج فارس حمام آفتاب بگيريد و از طيف وسيعي از تفريحات آبي منطقه بهره‌مند شويد. همچنين با تهيه تور دبي تابستان، در اين ماه مي‌‌توانيد خود را به جشنواره سورپرايز تابستاني دبي هم برسانيد كه خالي از لطف نيست. از آنجايي كه استقبال از تور تابستاني دبي چندان زياد نيست، احتمال تكميل‌شدن ظرفيت تور، آن هم چند روز قبل از آغاز سفر كمي بعيد و تعجب‌برانگيز است. اما نكته‌اي كه در مورد تور دبي بايد به شما بگوييم اين است كه براي سفر توريستي به دبي، شما نياز به ويزاي توريستي دبي داريد، اخذ ويزاي توريستي دبي، بسته به عادي بودن درخواست شما، بين 3 تا 7 روز كاري زمان خواهد برد. پس شما بايد حداقل از 1 هفته قبل براي گرفتن ويزاي توريستي دبي اقدام نماييد.

The best time to buy Dubai summer tours

تور لحظه آخري و ارزان دبي ويژه تابستان 1402

اول از همه نكته‌اي كه حائز اهميت است اين بوده كه با توجه به اينكه براي سفر به دبي نياز به اخذ ويزا توريستي دبي را داريد، خيلي از افراد امكان استفاده از تورهاي دقيقه 90 دبي را ندارند، اين تورها در اصل مناسب مسافراني است كه ويزا دبي را در دستشان دارند. حالا تور لحظه آخري دبي دقيقا چگونه‌اند؟ اين تورها در يك حداقل فاصله زماني تا تاريخ شروع تور معمولا بين 1 تا 2 روز مانده به تاريخ اتمام ثبت نام تور است. به دليل اينكه گنجايش هواپيما و هتل‌هاي چارتر شده همچنان تكميل نشده آژانس‌ها مجبور به فروش تورهاي خود با 10 % تا 50 % پايين‌تر از قيمت واقعي كه شامل تور ارزان دبي است، مي‌شوند. با اين حال اگر به دنبال تور ارزان دبي ويژه تابستان 1402 هستيد مي‌توانيد روي تورهاي دقيقه نودي دبي سلام پرواز حساب ويژه اي كنيد؛ چرا كه اين مجموعه مسافرتي قادر است با اخذ ويزا فوري دبي شرايط استفاده از اين تورهاي لحظه آخري را براي شما امكان پذير نمايد.

بهترين جاذبه‌هاي گردشگري در تور دبي تابستان 1402

همان طور كه مي‌دانيد، دبي تابستان‌هاي بسيار گرم و سوزاني دارد و امكان دارد كه حتي يك سري از جاذبه‌هاي اين شهر در فصل تابستان بسته بشوند، اما اين بدين معني نيست كه شما در تور تابستان دبي نمي‌توانيد خوش بگذرانيد! ضمنا يادتان باشد كه در دبي به قدري اماكن ديدني و جاذبه‌هاي تفريحي متنوعي وجود دارد كه شما در سفر با تور دبي در هر فصلي از سال مي‌توانيد اوقات شاد و خاطره‌انگيزي را سپري كنيد و تازه در آخر، وقت براي گشت و گذار و تفريح هم در دبي كم مي‌آوريد! درست است كه هواي دبي در فصل تابستان گرم است، اما اين شهر كلي جاهاي ديدني و اماكن تفريحي سرپوشيده در دبي ساخته شده است كه شما مي‌توانيد در محيط كاملا خنك كلي تفريح كنيد و لذت ببريد! در ادامه جذاب‌ترين اين تفريحات را نام مي‌بريم.

  • سواحل دبي، بهترين تفريح در تور دبي تابستان

در شهر دبي چندين ساحل اختصاصي و عمومي وجود دارد كه لازمه بدانيد كه شما براي لذت بردن از آن‌ها بايد هزينه عضويت بپردازيد و اينكه مدت زمان عضويت در باشگاه‌هاي تفريحات آبي از يك هفته تا سه ماه متغير است. البته اگر ترجيح‌تان اين است كه هزينه‌اي پرداخت نكنيد، پيشنهاد مي‌كنيم كه به يكي از سواحل عمومي اين شهر برويد و از باشگاه‌هاي جذاب و متنوعي كه در خدمت گردشگران است براي تفريح استفاده كنيد. همچنين شما در اين سواحل بي نظير و جذاب مي‌‌توانيد علاوه بر تفريحاتي مثل گشت و گذار در سواحل دبي به تفريحات آبي هيجان‌انگيزي مثل غواصي، موج‌سواري، شنا، جت اسكي و ده‌ها تفريح حيرت انگيز و مفرح ساحلي نهايت لذت را ببريد.

Dubai beaches, the best fun in Dubai summer tour

  • اسكي دبي | Ski Dubai

با توجه به اينكه دبي در وسط صحرا قرار گرفته، اما جالب است كه مي‌توانيد در آن اسكي كنيد. اسكي دبي همه را متعجب و شگفت‌زده مي‌كند، چطور ممكن است وسط صحرا، وسط گرماي طاقت فرساي دبي آن هم وسط تابستان اسكي كرد؟ بله اسكي دبي تجربه‌اي يخ در وسط تابستان است كه شما را غرق لذت و هيجان مي‌كند. در حالي كه دماي هوا در بيرون بالا و بالاتر مي‌رود، شما از تپه‌هاي برفي پايين مي‌آييد و اسكي بورد را بازي كنيد. اسكي دبي پارك برفي مخصوص كودكان هم دارد، بنابراين نگران كودكان خود نيز نباشيد به آن‌ها بيش‌تر از شما خوش خواهد گذشت. البته تماشاي پنگوئن‌ها هم از ديگر جاذبه‌هاي اسكي دبي است كه تجربه بامزه‌اي خواهد بود و در آخر اسكي دبي در مركز خريد امارت واقع شده است.

  • پارك‌هاي آبي، تجربه اي سراسر هيجان در تور دبي

بعضي از وقت‌ها فرار از گرما بهترين راه نيست و مي‌بايستي راهي را جستجو كنيد تا از آن به نحو احسن لذت ببريد. مشهورترين تفريح آبي در دبي گشت و گذار و بازي در پارك‌هاي آبي اين شهر است كه تعدادشان هم كم نيست و تنوع بي‌نظيري دارند. خوشبختانه پارك‌هاي آبي مدرن و مجهزي با دنياي متفاوتي از تفريحات مدرن و جديد در دبي ساخته شده كه پيشنهاد ما اين است كه به يك يك آن‌ها برويد و كلي كيف كنيد. همچنين بيش‌تر هتل‌هاي ساحلي موجود در دبي پارك آبي اختصاصي دارند و از جمله مهم‌ترين پارك آبي‌هاي دبي مي‌توان به موارد زير اشاره كرد.

  • پارك آبي آتلانتيس دبي | زادگاه سرسره‌هاي هولناك
  • پارك آبي وايلد وادي دبي | ماراتن هيجان

در رابطه با هزينه‌ها هم لازم است بدانيد كه هر پارك آبي بليط مجزاي خودش را دارد و بسته به اينكه تا چه حد از خدمات و امكانات آن پارك آبي استفاده كنيد، هزينه شما كاملا متغير خواهد بود. در اين در پارك آبي‌ها با تفريح در وسايل و سرسره‌هاي آبي گوناگون اين پارك هيجان را كاملا حس خواهيد كرد. پارك آبي وايد وادي دبي در كنار يكي از معروف‌ترين هتل‌هاي دبي واقع شده و در اين پارك مي‌توانيد نمايي از برج خليفه را نيز مشاهده كنيد و اينكه شما تا نيمه‌هاي شب مي‌توانيد از از اين پارك آبي‌ها لذت ببريد. ضمنا اين پارك‌ها زمان مخصوص بانوان نيز دارد، بانوان به همراه كودكان خردسال خود در زمان مخصوص بانوان مي‌توانند در اين پارك اوقات خوشي را بگذرانيد.

Water parks, an exhilarating experience in Dubai tour

  • غواصي در تور دبي

غواصي يكي از هيجان‌انگيزترين و لذت‌بخش‌ترين ورزش‌هاي آبي در دبي به شمار مي‌رود كه كلي طرفدار در تمامي فصل هر تمام رده‌هاي سني دارد كه شما گردشگران مي‌توانيد در آكواريوم آتلانتيس اين تفريح را تجربه‌اش كنيد. اين آكواريوم بيش از 65000 موجود دريايي را در خود جاي داده و يكي از بزرگ‌ترين و مجهزترين آكواريوم‌هاي دنيا به حساب مي‌آيد و غواصي در آن تجربه‌اي متفاوت و رويايي خواهد شد كه هيچ وقت ديگري در زندگي‌تان شايد نتوانيد بدستش بياوريد. همچنين در اين آكواريوم اين امكان براي‌تان هست كه مبتديان و حرفه‌اي‌هاي اين رشته و حتي كساني كه اصلا شنا بلد نيستند، غواصي را تجربه كنند.

 

  • تفريح در شهربازي آي ام جي ورلد دبي

شهربازي اي ام جي ورلد دبي در تمام روزهاي سال باز است پس محدوديتي براي بازديد از آن وجود ندارد و با توجه به اينكه شما فصل تابستان را انتخاب كرديد؛ بايد بگوييم اين شهربازي سرپوشيده بهترين گزينه براي تفريح در اين فصل به شمار مي‌رود. در ضمن براي يك شهربازي سرپوشيده با دماي كنترل شده هم كه شرايط آب و هوايي تأثيري ندارد، ظاهرا هيچ مانعي براي ماجراجويي در اين مجموعه هيجان‌انگيز براي شما وجود ندارد. تنها نكته‌ قابل پيش‌بيني اين است كه در ايام شلوغ دبي مانند تعطيلات ژانويه و حتي تعطيلات آخر هفته براي ورود به شهربازي ممكن است با صف‌هاي طولاني از متقاضيان مواجه شويد؛ پس بهترين گزينه آن است كه تا جايي كه برايتان امكان دارد در زماني به جز تعطيلات به شهربازي برويد.

Fun at IMG World Dubai

ضمنا شهربازي سرپوشيده دبي به چهار بخش: دهكده گم شده، ماجراي دايناسورها، دنياي كارتوني و Marvel تقسيم بندي شده است كه هر كدام در نوع خودشان بي‌نظيرند. در هر بخش، مجموعه‌اي از ترن‌هاي هوايي، سرسره‌هاي مهيج و… براي سنين مختلف تعبيه شده است. در ورودي مجموعه بلوار آي ‌ام‌ جي با چندين فروشگاه خرده ‌فروشي، اغذيه فروشي و مجموعه Nova سينما (گرند سينماي سابق) با 12 سالن براي پذيرايي از گردشگران مواجه خواهيد شد.

 

منبع : https://salamparvaz.com/tours/summer/dubai

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.