تور روسيه تابستان 1402

تور تابستاني 1402

تور روسيه تابستان 1402

۱۰ بازديد ۱ نظر

تور روسيه تابستان 1402

از آنجايي كه روسيه زمستان‌هايي سرد و طولاني دارد، به همين دليل بهترين زمان سفر به اين كشور همين چند ماه گرم تابستان مي‌باشد و بهترين فرصت براي سفر با تور روسيه تابستان 1402 براي گردشگران محسوب مي‌شود. بي‌شك آب و هواي مطبوع و دل‌چسب تابستان دليل استقبال و محبوبيت تورهاي تابستاني روسيه شده است. در فصل تابستان آب و هواي روسيه كمي گرم‌‌تر شده و شهرهاي بزرگ و توريستي همچون مسكو، سنت پترزبورگ، سارانسك، سوچي، كازان و بسياري ديگر از شهرهاي ديگر اين كشور مملو از گردشگر و مسافران تور روسيه مي‌شود. در ضمن از ميان تورهاي تابستاني روسيه، تور مسكو، تور سن‌پترزبورگ و تور سوچي جزو تورهاي بسيار مشهور و پرتقاضاي مسافران از سراسر دنياست.

همچنين كشور روسيه از جمله مقاصدي است كه براي فصل تابستان بسيار ايده‌آل بوده و كلي فستيوال‌هاي و جشنواره‌هاي هيجان‌انگيز و منحصر به‌فرد در اين بازه زماني در تمامي شهرهاي بزرگ روسيه برگزار مي‌شود. در كل با توجه به شرايط آب و هوايي و برگزاري اين فستيوال‌هاي مهيج و جذاب فصل تابستان بهترين زمان براي سفر به اين كشور زيبا به شمار مي‌رود. در آخر اگر جزو آن دسته از افرادي هستيد كه به تنوع جاذبه‌هاي گردشگري و تفريحي علاقه داريد، بنابراين بدون شك روسيه انتخاب مناسبي براي شما خواهد بود

Tour of Russia in the summer of 1401

قيمت تور روسيه تابستان 1402

لازم به ذكر است كه 4 پارامتر بسيار مهم و اساسي در قيمت تور تابستاني روسيه تاثيرگذار مي‌باشد كه مي‌توان به نرخ بليط هواپيما، نرخ هتل، نرخ ويزا و تعداد روزهاي اقامت‌تان در اين مقصد بستگي دارد. ضمنا با توجه به سردي روسيه در اكثر فصول سال تور تابستان روسيه 1402 بهترين پيشنهاد براي يك سفر عالي به يك كشور اروپايي مي‌باشد. لازم به ذكر است با توجه به رشد گردشگري روسيه به ويژه در شهرهاي مسكو و سنت‌پترزبورگ در فصل تابستان هزينه تور روسيه به نسبت ديگر فصول كمي افزايش خواهد داشت. ضمنا براي سفر به روسيه شما ملزم به دريافت ويزاي توريستي اين كشور مي‌باشيد؛ شما مي‌بايستي هزينه ويزاي روسيه به همراه تور مسافرتي مورد نظرتان به آژانس انتخابي‌تان بپردازيد. مبلغي كه براي درخواست ويزا به سفارت روسيه بايد بپردازيد، تقريبا 95 دلار مي‌باشد و توجه داشته باشيد كه همراه داشتن بليط رفت و برگشت، واچر هتل، 2 قطعه عكس 3×4، پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار و فرم درخواست ويزاي روسيه از مداركي هستند كه بايد همراه‌تان داشته باشيد.

 

در ادامه اينكه به دليل سرد بودن روسيه در ساير فصول سال، فصل تابستان را مي‌توانيم گل گردشگري روسيه نام ببريم. از اين رو قيمت تور روسيه تابستان 1402 كمي بالاتر مي‌رود. اما اگر به دنبال يك تور اروپايي با كيفيت و كم‌هزينه و مقرون‌به‌صرفه هستيد، تور روسيه بهترين و شايد تنها انتخاب ممكن براي شما گردشگران باشد. شما در تور روسيه هيچ تفاوتي با يك تور با كيفيت اروپايي احساس نمي‌كنيد. هتل‌‌هاي اقامتي اين مقصد همه بسيار لوكس و داراي خدماتي منحصر به فرد و بعضا بالاتر از استانداردهاي اروپا هستند و اما در مورد هزينه اينطور نيست و در واقع روسيه يك تور اروپايي نيم‌‌بها به حساب مي‌آيد.

 

بهترين زمان خريد تورهاي تابستاني روسيه
 

با توجه به اينكه شما براي ورود به خاك كشور روسيه نياز به اخذ ويزا توريستي اين كشور داريد مي‌بايستي مدت زماني هم براي جواب ويزا خود در نظر بگيريد، پس پيشنهاد مي‌كنيم كه شما مسافران عزيز از 15 روز قبل از تاريخ سفر جهت رزرو يا خريد تور روسيه تابستان خود اقدام نمايند. اما نكته ‌اي كه بايد به آن توجه داشته باشيد و شايد از كم‌تر كسي شنيده باشيد اين است كه در اين فصل درست “هاي سيزن” روسيه به شمار مي‌رود، بنابراين بهتر است بليط‌ خود را يك يا دو ماه قبل از تاريخ سفر خريداري كنيد تا مبلغ كم‌تري را پرداخت نماييد، چرا كه هر چقدر به زمان سفر نزديك‌تر مي‌‌شويد، باطبع هزينه بليط رفت و برگشت افزايش خواهند داشت. مورد بعدي اينكه براي رزرو هتل محل اقامت‌تان هم بهتر است از يك ماه تا 10 روز قبل از تاريخ سفر اقدام كنيد تا متحمل هزينه‌هاي بالاي سفر به اين مقصد جذاب اروپايي نشويد.

The best time to buy summer tours in Russia

تور لحظه آخري و ارزان روسيه ويژه تابستان 1402

قبل از اينكه بخواهيم در مورد تورهاي ارزان و لحظه آخري ويژه تابستان روسيه صحبت كنيم لازم دونستيم اطلاعات مهمي را در اختيارتان بگذاريم. شما عزيزان براي سفر به روسيه نياز به ويزاي توريستي اين كشور داريد. شرايط اخذ ويزاي روسيه بسيار ساده‌‌تر و كم‌هزينه‌تر از ويزاي شينگن مي‌باشد و اينكه براي اخذ ويزاي روسيه شرايط خاصي نياز نداريد، اما براي اخذ ويزاي توريستي روسيه مي‌توانيد به همراه تورهاي گروهي روسيه اقدام نماييد و در آخر جواب درخواست ويزاي توريستي روسيه حدودا 7 روز كاري درست بعد از ارائه درخواست براي شما صادر خواهد شد.

خوب تور لحظه آخري روسيه زماني ارائه مي‌شود كه در يك حداقل فاصله زماني تا تاريخ شروع به دليل اينكه ظرفيت ايرلاين‌ها پر نشده و يا هتل‌ها با كاهش مسافر مواجه مي‌شوند، اقدام به ارائه تخفيف‌هايي بين 10 % تا حتي 50 % مي‌كنند. البته توجه كنيد اين كه چه زماني تور دقيقه نودي روسيه به علاقه‌مندان ارائه مي‌شود كاملا به فصل و زمان سفر شما بستگي دارد. براي مثال درست در فصل زمستان با توجه به سرماي هواي شديد در روسيه امكان عرضه تور روسيه لحظه آخري با تخفيف بسيار مورد توجه وجود دارد. در آخر اگر بخواهيم صادق باشيم با شما بايد بگوييم كه تورهاي دقيقه نودي و ارزان روسيه در فصل تابستان به ندرت از سمت آژانس‌ها به شما پيشنهاد مي‌شود.

بهترين جاذبه‌هاي گردشگري در تور روسيه تابستان 1402

روسيه كشوري پهناور با سازه‌ها و مجسمه‌‌هاي عظيم، سالن‌هاي تئاتر مجلل، كليساهاي زيبا، رودخانه‌هاي خروشان، پل‌‌هاي متنوع و طبيعتي بكر كه همه اين جاذبه‌ها در نوع خود بي‌نظير و شگفت‌انگيز هستند كه هركدام از آن‌ها به يكي از بهترين مقاصد گردشگري دنيا تبديل شده اند. صنعت گردشگري كشور روسيه از حكومت اخير شوروي رونق پيدا كرد و بازديد كنندگان زيادي هم از توريست‌هاي داخلي و هم از گردشگران بين‌المللي به خود جذب كرده و ميراث فرهنگ غني و تنوع طبيعي از جمله 23 منطقه ثبت شده در يونسكو، روسيه را به يكي از مهم‌ترين مقاصد گردشگري در جهان تبديل كرده است؛ در ادامه به معرفي برخي از اين جاذبه‌ها مي‌پردازيم.

 

  • كليساي جامع سنت باسيل

يكي از جاهاي ديدني روسيه كه ديدن آن مي‌‌تواند براي هركسي خاطره‌اي به يادماندني و لذت‌بخش باشد، كليساي سنت باسيل است. اين كليسا در سال 1552 به فرمان ايوان ساخته شد؛ جالب است بدانيد كه وي به دليل پيروزي در مقابل مغول‌ها و بازپس‌گيري شهر قازان آن را ساخت. همچنين درست در زمان استالين، حكمران ديكتاتور، ديدن اين كليسا ممنوع اعلام شده بود و تا حدي از اين بنا بيزار بود كه دستور تخريب آن را هم داده بود؛ اما امروزه به زيباترين بناي تاريخي اين كشور بدل شده است.

Saint Basil's Cathedral

  • باغ تابستاني سنت پترزبورگ

باغ و كاخ تابستاني سن‌پترزبورگ از مكان‌هاي گردشگري و تفريحي روسيه است. باغ تابستاني، دوست داشتني‌ترين و سرسبزترين پارك سن‌پترزبورگ با مجموعه اي از آب‌نماها و چند عمارت كلاه فرنگي، در دوران پتر كبير و با تقليد از نقشه باغ كاخ ورساي فرانسه ساخته شده است. ضمنا با توجه به اينكه پارك از آن زمان تا امروز كلي تغيير كرده، اما شكوه و جلالش را از دست نداده است. كاخ كوچك و دوطبقه جذاب تابستاني هم در شمال شرقي همين پارك مي‌بينيد كه نخستين كاخ سن پترزبورگ به شمار مي‌رود و آن را در سال‌هاي 1701 تا 1714 براي پتر كبير ساخته‌اند. باغ تابستاني يكي از قديمي‌ترين پارك‌هاي سن‌پترزبورگ روسيه بوده كه به دستور پتر كبير در حوالي نخستين اقامتگاه تابستاني پطر ساخته شد و امروزه به عنوان يكي از پرطرفدارترين جاذبه‌هاي اين كشور معرفي  مي‌شود.

 

  • اثر تاريخي مادر ميهن 

اين مجسمه عظيم و يادبود گران‌بها به ياد كشته‌شدگان جنگ جهاني دوم ساخته شده است و زيبايي شگفت‌انگيزي دارد. اين مجسمه با 85 متر ارتفاع دو برابر مجسمه آزادي در آمريكا بوده و در كتاب ركوردهاي گينس به عنوان بلندترين مجسمه تاريخي ثبت شده است، اين زن نماد كشور روسيه بوده و همچنين كاخ پيترهوف هم توسط پيتر اول در اوايل قرن 17 ميلادي در نزديكي سنت پترزبورگ ساخته شده كه اين بنا بيش‌ترين آمار جذب توريست در روسيه را دارد.

 

  • كاخ كرملين مسكو

يك قلعه تاريخي است كه به صورت مجتمع در قلب شهر مسكو ساخته شده كه از جنوب بر رودخانه مسكو، از شرق بر ميدان سرخ و از غرب به باغ الكساندر مشرف مي‌باشد. بناي اين كاخ در سال 1487 ميلادي به پايان رسيد و نام مشهور اين كاخ كرملين است كه به زبان روسي به معناي دژ مي‌باشد.

Moscow Kremlin Palace

  • كوهستان آلتاي 

كوهستان آلتاي تنها يك كوهستان پر از دره‌ها و رودخانه‌ها يا قله‌هاي مرتفع نيست. بلكه هم‌اكنون كوهستان آلتاي يكي از ميراث جهاني يونسكو است كه به دو منطقه حفاظت شده ملي آلتاي و منطقه حفاظت شده ملي كاتونسكي در ميان گردشگران تور روسيه شناخته مي‌شود. كوه‌هاي طلايي آلتاي هر ساله گردشگران بسيار زيادي را به خود جذب مي‌كند. چرا كه از جاذبه‌هاي محبوب روسيه بوده كه موقعيت‌هاي خوبي براي به تصوير كشيدن طبيعت و منظره يا گذراندن تعطيلات را به وجود مي‌آورد. گردشگران با هر سليقه‌اي مي‌توانند به اين منطقه بروند و نيز از گردشگراني كه عاشق سفرهاي جاده‌اي هستند تا رفتينگ يا كوهپيمايي‌هاي آسان اين منطقه بهترين گزينه است. شما همه نوع طبيعت را در اينجا خواهيد يافت: از صحرا گرفته تا تايگا، علفزارهاي آلپي، درياچه‌ها و آبشارهاي بي‌شمار!

 

  • درياچه بايكال 

درياچه بايكال را به عنوان بزرگ‌ترين، عميق‌ترين و متنوع‌ترين تنوع زيستي روي زمين مي‌شناسند و حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد. اطراف درياچه كلي موقعيت‌هاي استثنايي و هيجان‌انگيز براي گذراندن تعطيلات براي گردشگران و توريست‌ها وجود دارد. ضمنا مي‌توانيد در كنار درياچه بايكال و درون كلبه‌هاي چوبي اقامتي موقت داشته باشيد و از تمام امكانات عالي يا ديگر امكانات رفاهي اين منطقه برخوردار شويد. درياچه بايكال از ديدني‌هاي روسيه است كه مي‌توانيد با خيالي آسوده روي صندلي كنار ساحل آن بنشينيد و ماهيگيري كنيد يا اينكه از منظره پيش رو لذت ببريد. ضمنا ماهي معروف و بسيار خوشمزه درياچه بايكال در اين ناحيه بسيار طرفدار داشته و بيش‌تر غذاهاي محلي با اين نوع ماهي درست مي‌شوند.

Lake Baikal

  • درياچه اونگا و جزيره كيژي 

يكي از مكان‌هاي نزديك به سنت پترزبورگ با دسترسي عالي براي گردشگران تور تابستان روسيه درياچه اونگا و جزيره كيژي است. اگر به سنت پترزبورگ سفر كرديد، پيشنهاد مي‌دهيم حتما از ديدني‌هاي روسيه در جزيره كيژي ديدن كنيد. جاذبه‌هاي زيبايي همچون كروز درياچه و بازديد از كليساهايي چوبي كه بدون هيچ‌گونه ميخي و تنها با چوب ساخته شده است از ديدني‌هاي اين منطقه مي‌باشد؛ جاذبه‌هايي كه جزو ميراث جهاني يونسكو هستند. بازديد از صومعه‌هاي تاريخي آن و مناظر جذاب اطراف جزيره را اصلا از دست ندهيد و همچنين صيد ماهيگيري در اين درياچه بسيار پررونق است و عموم مردم ساكن جزيره از اين راه درآمد كسب مي‌كنند.

 

منبع : https://salamparvaz.com/tours/summer/russia

نرم افزارهای یادگیری زبان روسی امکانات بسیاری را برای کاربران فراهم می‌کنند که به آنها کمک می‌کند به صورت موثر و بهینه‌تر زبان روسی را یاد بگیرند. اولین مزیت این نرم افزارها، ارائه محتوای تنوع آموزشی است. این برنامه‌ها اغلب از روش‌های مختلف آموزشی مانند درس‌های تصویری، تمرینات شنیداری و تکرارهای تعاملی استفاده می‌کنند که به کاربران امکان می‌دهند به وسیله تمرین‌های متنوع به مهارت‌های زبانی خود پرداخته و درک خود را از زبان روسی بهبود بخشند.

https://sariasan.com/featured/top-russian-learning-apps/

دومین مزیت این نرم افزارها، امکان ارتباط فعال با زبان روسی است. اکثر این برنامه‌ها دارای قابلیت‌هایی مانند چت با سایر کاربران یا گوینده‌های متناوب هستند که به کاربران امکان می‌دهند در محیطی تعاملی و عملیاتی با زبان روسی در تمرین و یادگیری شرکت کنند. این امکانات نه تنها مهارت‌های زبانی را تقویت می‌کنند بلکه باعث ایجاد انگیزه و اشتیاق بیشتری برای یادگیری زبان می‌شوند. در مجموع، نرم افزارهای یادگیری زبان روسی با ترکیب منابع آموزشی متنوع و امکانات تعاملی، یک روش کارآمد و جذاب برای یادگیری زبان روسی ارائه می‌دهند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.