تور قبرس شمالي تابستان 1402

۸ بازديد ۱ نظر

تور قبرس شمالي تابستان 1402

قبرس شمالي به عنوان بخشي از جزيره قبرس كه به طور عمده از ساكنين ترك زبان تشكيل شده، شناخته مي‎شود. با سفر به قبرس شمالي، جاذبه‌هاي گردشگري بسيار و سواحل زيبايي را تجربه خواهيد كرد. هزينه‌هاي سفر به اين كشور نسبت به جنوب قبرس كمتر است و طبيعت آن نيز زيباتر مي‎باشد. شما مي‌توانيد با شركت در تور ارزان قبرس شمالي، اين تجربه‌ي به ياد ماندني را با كمترين هزينه داشته باشيد. ما در آژانس گردشگري سلام پرواز به عنوان شركتي كه ارزان‌ترين تورهاي قبرس شمالي را در تهران ارائه مي‌دهد، به شما عزيزان كمك مي‌كنيم تا اين سفر جذاب را با هزينه‌اي مقرون به صرفه‌ تجربه كنيد.

تور قبرس شمالي در تابستان يكي از مقصدهاي پرطرفدار خاورميانه است. قبرس شمالي، يكي از جزاير مديترانه، با آب و هواي گرم و صاف خود به عنوان مقصدي پرطرفدار براي سفر در تابستان محسوب مي‌شود. شما ظرف مدت 2 ساعت و نيم مي‎توانيد خود را از تهران به قبرس شمالي برسانيد و از گردشگري و ماجراجويي در آن لذت ببريد.

جاذبه‌هاي گردشگري قبرس شمالي كدامند؟

برخي از شهرهاي مهم قبرس شمالي براي گردشگري به شرح زير هستند:

۱. شهر كايرنيا: شهر كايرنيا با بافت قديمي خود، بناهاي تاريخي و خليجي زيبا، يكي از جاذبه‌هاي گردشگري مهم در قبرس شمالي است.

۲. كليساي بليدا: كليساي بليدا، يكي از كليساهاي باستاني در قبرس شمالي است كه در ناحيه بليدا قرار گرفته و جذابيت خاصي براي گردشگران دارد.

۳. قلعه سنت هيلاريون: قلعه سنت هيلاريون، در شمال شرقي قبرس شمالي قرار دارد و به عنوان يكي از بناهاي تاريخي مهم اين جزيره شناخته مي‌شود.

۴. پلاژهاي قبرس شمالي: قبرس شمالي با پلاژهايي زيبا و دريايي با آب زلال و صاف، يكي از بهترين مقصدهاي سفر در تابستان براي گردشگران است.

۵. آتشفشان بوفو: آتشفشان بوفو در قبرس شمالي به عنوان يكي از جاذبه‌هاي طبيعي مهم اين منطقه شناخته مي‌شود.

به طور كلي شهرهاي ساحلي گيرنه، فاماگوستا و نيكوزيا شمالي از مهمترين شهرهاي قبرس شمالي براي بازديد در تابستان هستند. اين شهرها بيشترين جاذبه‌هاي گردشگري را در خود جاي داده‌اند. در تور تابستاني قبرس شمالي، مي‌توانيد از جاذبه‌هايي مانند قلعه گيرنه، صومعه نوربرتين، ساحل گيرنه، قصر سنت هيلاريون و كليساي بلاپايس در شهر گيرنه، مسجد لالا پاشا و ساحل فاماگوستا ديدن كنيد.

همچنين بعضي از جاذبه‌هاي محبوب‌ قبرس شمالي، در شهر نيكوزياي شمالي قرار دارند كه از جمله آن‌ها مي‎توان به مسجد سليميه، كاروانسراي بويوك هان و مسجد حيدرپاشا اشاره كرد. علاوه بر اين، شهرهاي قبرس شمالي تفريحات مختلفي را در اختيار شما قرار مي‌دهند  و امكان گردشگري در ساحل‌ها و طبيعت بكر شهرهاي قبرس شمالي را خواهيد داشت.

قيمت تور قبرس شمالي در تابستان به چه عواملي وابسته است؟

قيمت تور قبرس شمالي در تابستان به چندين عامل وابسته است كه شامل موارد زير مي‌شوند:

فصل سفر: تابستان يكي از فصول پرطرفدار براي سفر به قبرس شمالي است. به علت هواي گرم و آفتابي، اين فصل معمولاً براي تعطيلات تابستاني ايده‌آل است. به همين دليل، هزينه‌هاي تور قبرس شمالي در اين فصل بيشتر از فصول ديگر است.

مدت زمان اقامت: مدت زماني كه قصد داريد در قبرس شمالي بمانيد، تأثير زيادي بر قيمت تور خواهد داشت. هرچه مدت زمان بيشتري در اين كشور بمانيد، بايد هزينه بيشتري براي اقامت و خدمات دريافتي خود بپردازيد.

نوع اقامت: نوع اقامت شما نيز بر قيمت تور تأثير مي‌گذارد. اقامت در هتل‌هاي لوكس، آپارتمان‌هاي مجهز يا اقامت در خانه‌هاي محلي مي‌تواند تأثير زيادي بر قيمت تور شما داشته باشد.

خدمات اضافي: هزينه تور شما به شدت به خدمات اضافي كه ممكن است در طول سفر درخواست كنيد، وابسته است. اين خدمات شامل ترانسفرفرودگاهي، صبحانه و ناهار، گشت‌هاي توريستي، استخر و سونا و ساير فعاليت‌هاي تفريحي مي‌شود.

چه ايرلاين‌هايي پرواز به قبرس شمالي را انجام مي‌دهند؟

در حال حاضر، چندين شركت هواپيمايي پروازهايي را به قبرس شمالي انجام مي‌دهند. برخي از ايرلاين‌هاي مهم عبارتند از:

  • تركيش هواپيمايي (Turkish Airlines)
  • پگاسوس هواپيمايي (Pegasus Airlines)
  • اير تورك هواپيمايي (Air Turk Hava Yollari)
  • اتلانتيك اير وينگز (Atlantic Airways)
  • اوكراين اينترنشنال ايرلاينز (Ukraine International Airlines)
  • آتلانتيك ايرلاين (Atlasglobal)
  • آركيا هواپيمايي (ArKia)

توجه داشته باشيد كه برخي از ايرلاين‌هاي فوق ممكن است پروازهاي مستقيم به قبرس شمالي را انجام ندهند. لذا در هنگام برنامه‌ريزي سفر به قبرس شمالي، بهتر است با شركت هواپيمايي مورد نظر خود تماس بگيريد و جزئيات پرواز را با آن‌ها بررسي كنيد.

تور لحظه آخري قبرس شمالي در فصل تابستان

بهترين زمان براي سفر به قبرس شمالي فصل تابستان است و بسياري از توريست‌ها در اين فصل به دنبال سفرهاي هيجان‌انگيز و خاطره‌انگيز به اين منطقه هستند. ما در آژانس گردشگري سلام پرواز به عنوان يكي از مجريان برگزاري تورهاي گردشگري، ارزان‌ترين تورهاي لحظه آخري تابستاني قبرس شمالي را به شما عرضه مي‌كنيم. بايد به اين نكته هم توجه كنيد كه با توجه به محبوبيت بالاي تورهاي لحظه آخري قبرس شمالي در فصل تابستان، شما بايد زودتر اقدام به رزرو  تور خود كنيد تا به آفرهاي ارزان دسترسي داشته باشيد و همچنين از ظرفيت‌هاي موجود استفاده كنيد.

هواي قبرس شمالي در تابستان چگونه است؟

تعطيلات تابستاني و تفريحات ساحلي در قبرس شمالي بسيار جذاب و محبوب هستند و بسياري از گردشگران براي سفر به اين كشور، فصل تابستان را انتخاب مي‌كنند. با اين حال، بايد توجه داشته باشيد كه دماي هواي قبرس شمالي در ماه‌هاي گرم تابستان، به ويژه در ماه‌هاي تير و مرداد، بيش از هميشه گرم است و در برخي اوقات ممكن است به 34 و حتي 40 درجه سانتي‌گراد نيز برسد. بنابراين، براي شركت در تورهاي تابستاني قبرس شمالي، بهتر است لباس‌هاي خنك و سبك و همچنين لوازم ساحلي را در چمدان خود قرار داده و هميشه آب معدني و كرم ضد آفتاب را همراه خود داشته باشيد.

بهترين مراكز خريد قبرس شمالي كدامند؟

قبرس شمالي داراي چندين مركز خريد معروف است كه براي خريد و تفريح بسيار مناسب هستند. در ادامه به برخي از بهترين مراكز خريد در قبرس شمالي اشاره مي‎كنيم:

مركز خريد دربويو در شهر نيكوزيا: اين خيابان خريد معروف، پر از فروشگاه‌ها و شعب برندهاي مختلف است و بسياري از توريست‌هايي كه به دنبال خريد لباس‌هاي تابستاني هستند به فروشگاه‌هاي آن مراجعه مي‌كنند.

مركز خريد سيتي مال در شهر فاماگوستا: اين مركز خريد داراي برندهاي مختلف و مجموعه‌اي از فروشگاه‌هاي بزرگ است كه به عنوان يكي از بهترين مراكز خريد در شمال قبرس محسوب مي‌شود.

مركز خريد كايا از شهر كايا: اين مركز خريد داراي فروشگاه‌هايي از برندهاي مختلف است و براي خريد لباس، كفش و لوازم الكترونيكي مناسب است.

مركز خريد ليمانا جيتيم از شهر جيتيم: اين مركز خريد داراي برندهاي مختلف و فروشگاه‌هاي بزرگ است و در زمينه خريد لباس‌هاي تابستاني، لوازم خانگي و الكترونيكي شناخته مي‎شود.

مركز خريد نورت پوينت در شهر كايا: اين مركز خريد داراي فروشگاه‌هايي از برندهاي مختلف است و براي خريد لوازم الكترونيكي، كفش و لباس‌هاي تابستاني مناسب است.

مركز خريد اولد بازار در شهر نيكوزيا: اين مركز خريد داراي فروشگاه‌هايي از برندهاي مختلف است و براي خريد محصولات محلي و صنايع دستي مناسب است.

 

منبع : https://salamparvaz.com/tours/summer/northern-cyprus

بهترین زمان سفر به قبرس

قبرس Cyprus دارای آب و هوای مدیترانه ای ای و تابستان های گرم و طولانی دارد که از اواسط مه تا اواسط اکتبر ایت هوای  گرم و تابستانی ادامه دارد. زمستان های قبرس از ماه های دسامبر تا فوریه می باشد و همچنین این دو فصل با پاییز و بهار کوتاه از یکدیگر جدا می شود. بهترین زمان سفر به قبرس از ماه آوریل تا اکتبر ادامه دارد.در این فصل ها برای رزرو هتل و رزرو پرواز در این فصل ها راحت و تمامی رستوران ها و مراکز تفریحی باز می باشد.

جاذبه های گردشگری قبرس

۱- فاماگوستا (Famagusta)

فاماگوستا شهری در شرق قبرس است که درآن کشتی‌های زیادی لنگر می‌اندازند. این بندر پررونق خانه‌هایی با دیوارهای سنتی دارد که از گذشته تابه‌حال باقی مانده‌اند. مسجد لالا مصطفی پاشا (Lala Mustafa Pasha) و صومعه بارناباس (Barnabas) از جاذبه‌های برجسته‌ی این شهر هستند.بهترین مارک های چمدان برای سفر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.