تور مارماريس تابستان 1402

۶ بازديد ۰ نظر

تور مارماريس

مارماريس يكي از شهرهاي توريستي و جذاب تركيه است. ميتوان آن را بهشت مديترانه ناميد زيرا سواحل رؤيايي و جاذبه‌هاي طبيعي شگفت انگيزي دارد. بنابراين اگر قصد داريد سفري بي نظير و خاطره انگيز به يكي از از بهترين مقاصد گردشگري دنيا داشته باشيد، حتما تور مارماريس را خريداري كنيد. مارماريس تركيه جزو مشهورترين مناطق توريستي و تفريحي اين كشور است و امكان تاريخي، فرهنگي و جاذبه‌هاي ديدني زيبايي را در خودش جاي داده است. با ماجراجويي و گشت و گذار در اين شهر زيبا، ميتوانيد به قدم زدن در كنار سواحل شني سفيد رنگ و تفريحات آبي در آب‌هاي درخشان مديترانه بپردازيد.

جالب است بدانيد كه در تور مارماريس، تفريحات جذابي مانند كشتي سواري نيز وجود دارد كه براي مسافران بسيار هيجان‌انگيز و خاطره ساز خواهد بود. شما همچنين ميتوانيد به مراكز خريد مارماريس برويد و از خوردن غذاهاي خوشمزه تركي در رستوران‌هاي عالي اين شهر لذت ببريد. محبوب‌ترين مكان‌هاي ديدني مارماريس شامل: كوه‌هاي مارماريس، بندر مارماريس، موزه مارماريس، مقبره‌هاي صخره‌اي كاريان، فواره‌هاي رقصان، منطقه داليان، ساحل ايچملر، جزيره كلئوپاترا، قلعه مارماريس و... هستند.

معمولا در زمان تعطيلات تابستاني، ميزان تقاضا براي تورهاي مارماريس افزايش مي‌يابد. بنابراين نرخ تور مارماريس تركيه نيز افزايش قيمت پيدا ميكند. در صورتي كه بودجه كمي داريد، ميتوانيد از تور لحظه آخري و ارزان مارماريس استفاده كنيد. به اين ترتيب بهترين امكانات را با كمترين هزينه در اختيار خواهيد داشت. آژانس گردشگري آهو بال مجري مستقيم تورهاي تركيه است و تور مارماريس را با بهترين امكانات براي گردشگران ارائه ميكند. بنابراين براي داشتن سفري رويايي و خاطره‌انگيز همين امروز با كارشناسان اين مجموعه تماس بگيريد و تور مسافرتي مارماريس خود را به بهترين شكل برنامه ريزي كنيد.

 

تور مارماريس هوايي

تور مارماريس هوايي معمولا براي مدت اقامت 7 روزه ارائه ميشود. شما ميتوانيد با تورهاي هوايي مارماريس خيلي سريع و راحت به اين شهر برسيد و سفر جذاب خود را شروع كنيد. آژانس‌هاي مسافرتي براي شما بليط رفت و برگشت هواپيما را از ايرلاين‌هاي داخلي و يا خارجي رزرو ميكنند و شما نيازي نيست نگران تهيه بليط و خريد پرواز مارماريس باشيد. همچنين آن‌ها ترتيب اقامت شما در هتل مورد نظرتان و تهيه بيمه مسافرتي را نيز ميدهند. برخي از آژانس‌ها، خدماتي اعم از ترانسفر فرودگاهي، گشت شهري، ليدر فارسي زبان و سيمكارت رايگان را نيز ارائه ميدهند.

به طور كلي از دو روش زميني و هوايي ميتوان به مارماريس سفر كرد. البته بايد توجه داشته باشيد كه سفر با تور مارماريس هوايي نسبت به تور زميني مارماريس، هزينه بيشتري دارد. اما شما ميتوانيد بدون نگراني از بابت طولاني بودن مسير و بدون خستگي، به مقصد خود برسيد. آژانس‌هاي مسافرتي معمولا با چارتر كردن پرواز و گرفتن تخفيف‌هاي عالي از هتل‌ها، تور مارماريس اقتصادي و يا دقيقه نودي را نيز برگزار ميكنند.

لازم به ذكر است كه پروازها از تهران به مارماريس نمي‌روند و شما با خريد تور هوايي مارماريس ابتدا به ازمير رفته و سپس بعد از 4 ساعت ترانسفر، به مارماريس ميرسيد. ايرلاين‌هاي آتا، ايران اير، ترك سان اكسپرس و ... پروازهايي را به مقصد ازمير و سپس مارماريس انجام ميدهند.

 

تور مارماريس زميني

اگر سرماهي كمي داريد و ميخواهيد به مارماريس سفر كنيد، چاره شما انتخاب تور مارماريس ارزان است كه به صورت زميني برگزار ميشود. برخي از مسافران دوست دارند كه سفر به شهر ساحلي مارماريس را به صورت گروهي و با اتوبوس تجربه كنند. تورهاي زميني مارماريس عمدتا در تعطيلات نوروز ارائه ميشوند. در تور زميني از تهران به مارماريس، حدود 30 ساعت در را هستيد و سفري خاطره‌انگيز را تجربه خواهيد كرد.

 

قيمت تور مارماريس

نرخ تور مارماريس، بيشتر تحت تأثير قيمت هتل و قيمت پرواز است. البته انتخاب آژانس گردشگري مناسب كه به عنوان عرضه كننده تورهاي مارماريس فعاليت ميكند نيز مهم است. علاوه بر اين موارد، تعداد روزهاي اقامت شما در اين شهر، خدمات تور و فصلي كه براي سفر انتخاب ميكنيد نيز بر قيمت‌ها تاثير ميگذارند. قيمت تور مارماريس در فصول پر متقاضي سال كه «هاي سيزن» ناميده ميشوند، معمولا با قيمت بالاتري به فروش ميرسد. اما اگر فصول سرد سال مانند پاييز و زمستان را انتخاب كنيد، به دليل شرايط آب و هوايي بد، هزينه كمتري بايد بپردازيد.

از اين رو اگر شما سفر خود را در تابستان با يك پرواز خارجي، هتل 5 ستاره و خدمات عالي تور در پيش بگيريد، مطمئنا بايد هزينه زيادي را براي آن بپردازيد، در حالي كه اگر سفر خود را با يك هتل 3 ستاره و پرواز داخلي انجام دهيد، هزينه مورد نيازتان بسيار كمتر خواهد بود.

 

چه عواملي بر روي قيمت تور مارماريس تاثيرگذار است؟

مانند ساير مقاصد گردشگري، قيمت تور مارماريس نيز براساس عوامل بسياري مانند قيمت بليط پروازهاي ترك ( تركيش، پگاسوس و...)، پروازهاي ايراني (قشم اير، ايران اير و ماهان و ...)، تعداد روزهاي اقامت شما، قيمت هتل رزرو شده در مارماريس، فصلي كه در آن به مارماريس سفر مي‌كنيد و ... تعيين ميشود. قيمت تور مارماريس تابستان، يا تور مارماريس در ايام نوروز، به دليل افزايش تعداد مسافران، افزايش مييابد.

 

تور مارماريس ارزان و لحظه آخري

تور ارزان مارماريس بستگي به انتخاب‌هاي شما در پرواز، نوع هتل و روزهاي اقامتتان دارد. شما ميتوانيد در يك سفر 4 روزه مارماريس را ببينيد و اقامت خود را در هتل‌هاي 3 يا 4 ستاره داشته باشيد. همچنين ميتوانيد يك پرواز داخلي اكونومي را رزرو كنيد تا هزينه تور شما به طرز چشمگيري كاهش يابد. يك انتخاب ايده‌آل براي عاشقان سفر، استفاده از تور مارماريس ارزان و لحظه آخري است. زيرا شما در اين تورها ميتوانيد با 50 الي 70 درصد تخفيف را در سفر خود داشته باشيد و از امكانات عالي نيز برخوردار شويد.

فقط كافيست كه از قبل به آژانس‌هاي گردشگري بسپاريد تا شما را از تورهاي لحظه آخري باخبر كنند. البته توجه داشته باشيد كه در فصول پرگردشگر سال مانند بهار و تابستان، به دليل تقاضاي بالاي مسافران از تورهاي نوروزي مارماريس و يا تور مارماريس تابستان، تورهاي مارماريس ارزان و لحظه آخري برگزار نميشوند. شما براي خريد اين تورها و اطلاع از زمان برگزاري‌شان، مي‌توانيد همين امروز با آژانس گردشگري آهو بال تماس بگيريد.

 

بهترين مدت زمان اقامت در مارماريس چند روزه است؟

يكي از موضوعات مهمي كه مسلما براي اغلب مسافران تورهاي خارجي مهم است، تعداد روزهاي اقامت است. به طور معمول، پرواز‌هاي مارماريس براي مدت 7 روز و به صورت رفت و برگشت ارائه ميشوند. البته شما ميتوانيد به صورت سيستمي، پروازهاي خود را براي مدت زماني كمتر يا بيشتر از يك هفته خريداري كنيد، ولي بايد هزينه بسيار بيشتري را بپزداريد.

 

بهترين زمان سفر به مارماريس؛ چه موقعي از سال است؟

از اوايل خرداد تا اواخر مرداد، شلوغ‌ترين زمان براي سفر با تور مارماريس هستند. از اين رو نرخ هتل‌ها و پروازها نيز به شدت افزايش پيدا ميكند. معمولا اين ماه‌ها براي انجام تفريحات آبي، قدم زدن بر روي سواحل شني و گرفتن حمام آفتاب بي‌نظيرند. همچنين شرايط آب و هوايي مرطوب و معتدل است.بنابراين نهايت لذت را از سفر خود خواهيد برد. از طرفي خلوت‌ترين ماه گردشگري در مارماريس نيز شامل آذر و دي هستند زيرا شرايط آب و هوايي در اين ماه‌ها چندان ايده‌آل نبوده و نرخ تور مارماريس نيز بسيار كمتر ميشود.

 

در تور مارماريس بهتر است در كدام مناطق هتل رزرو كنيم؟

انتخاب هر منطقه از مارماريس براي انتخاب هتل و اقامت خود، به خواست و سليقه شما بستگي دارد. معمولا اغلب گردشگران در تور مارماريس، تمايل دارند كه هتل‌شان در مركز شهر باشد و به همه امكانات از جمله مراكز خريد، جاهاي ديدني و تفريحات موجود دسترسي داشته باشند. اما بايد بگوييم كه مارماريس داراي هتل‌هاي ساحلي زيبايي نيز هست كه شما ميتوانيد خاطرات خوشي را در آن‌ها براي خود رقم بزنيد.

هر يك از هتل‌هاي مارماريس ويژگي‌هاي خودشان را دارند و از امكانات خاصي برخوردارند. به عنوان مثال، هتل‌هاي منطقه تورونچ مارماريس داراي آشپزخانه‌هاي ويژه هستند و شما اين امكان را داريد كه خودتان غذاي دلخواهتان را در هتل طبخ كنيد. به طور كلي پيشنهاد ما به شما انتخاب هتل و اقامت در مناطق زير است:

  • منطقه داتچا مارماريس
  • منطقه ايچملر مارماريس
  • منطقه تورونچ مارماريس

 

تور مارماريس از تهران و شهرستان‌ها

تور مارماريس از تهران و ساير شهرستان‌هاي كشورمان اعم از شيراز، مشهد، تبريز، اصفهان و... برگزار مي‏شود. شما از سراسر ايران ميتوانيد با مراجعه به سايت آژانس گردشگري ........ پكيج تور مسافرتي مارماريس خود را متناسب با بودجه و هدف خود انتخاب كنيد.

 

اطلاعات مهم تور مارماريس

براي سفر به مارماريس و ديدن جاذبه‌هاي تفريحي و گردشگري آن، بايد قبل از هر چيز اطلاعات كاملي درباره اين شهر توريستي داشته باشيد. مارماريس طبيعت بكر و زيبايي دارد و جاذبه‌هاي تاريخي و فرهنگي بسياري را در خود جاي داده است. شما ميتوانيد علاوه بر ديدن مناطق توريستي، به مراكز خريد جذاب و پر زرق و برق اين شهر نيز سري بزنيد و از خريد سوغاتيهاي گوناگون، لذت ببريد. از طرفي امكان انجام تفريحات آبي فراوان، ديدن رقص فوارهاي آب و رفتن به گشت‌هاي شهري را نيز خواهيد داشت.

شما در ابتدا بايد پرواز خود را براي سفر با تور هوايي ماماريس خريداري كنيد تا فرودگاه‌هاي ازمير و يا بدروم، فرود بياييد. اين فرودگاه‌ها حدودا 3:30 تا مارماريس فاصله دارند و تنها فرودگاهي كه فاصله آن تا مارماريس 1:10 دقيقه است، فرودگاه دالامان مارماريس (Dalaman Airport) ميباشد. سپس از آنجا با ترانسفر فرودگاهي به هتل خود فرستاده ميشود و ميتوانيد گردشگري خود را همراه با ليدر فارسي زبان خود در گشت‌هاي شهري تجربه كنيد.

خوب است بدانيد كه زبان رسمي مردم مارماريس، تركي استانبولي است و اغلب آن‌ها شيعه هستند. واحد پول رايج در مارماريس نيز، لير تركيه  (TRY)است كه هر 1 لير تركيه، معادل با 3,000 تومان ايران است. اختلاف ساعت مارماريس نسبت به تهران -1:30 دقيقه است. (زمان به وقت مارماريس، يك ساعت و نيم از تهران عقب‌تر است).

سوغات شهر مارماريس شامل: قهوه، شيريني پسته‌اي، ادويه، قهوه جوش، باقلوا و راحت القلوم، زيورآلات، پوشاك و... است كه ميتوانيد آن‌ها را از بازارهاي محلي و يا مراكز خريد بزرگ اين شهر تهيه كنيد.

منبع : https://ahoobaal.com/tour/turkey-marmaris

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.