تور بلغارستان تابستان 1402

۹ بازديد ۰ نظر

تور بلغارستان

بلغارستان كشوري زيبا، با طبيعتي بكر و سرسبز است كه در قاره اروپا قرار دارد. با توسعه صنعت گردشگري، بلغارستان به يك مقصد جذاب اروپايي تبديل شده و گردشگران بسياري خواهان سفر به اين كشور هستند. در سفر با تور بلغارستان ميتوانيد به خوبي با فرهنگ و تاريخ كهن اين سرزمين آشنا شويد. همچنين مي‏توانيد به بازديد از جاذبه‌هاي ديدني متنوع، قدم زدن در محله‌هاي قديمي و اصيل و خريد از فروشگاه‌هاي جذاب اين كشور بپردازيد.

 سفر با تور بلغارستان قطعا هيجان انگيز و به يادماندني خواهد بود. شما در طول سفر خود به انواع تفريحات مهيج دسترسي داريد و ميتوانيد در سواحل آرامش بخش به گشت و گذار بپردازيد. همچنين مكان‌هاي توريستي بلغارستان، بسيار جالب توجه هستند و شما در گشت‌هاي شهري و با همراهي ليدر فارسي زبان، بيشتر تورهاي مسافرتي بلغارستان به مقصد وارنا هستند، زيرا اين شهر، پايتخت ساحلي بلغارستان شناخته شده است. البته تور صوفيه بلغارستان و يا ساير تورهاي تركيبي آن نيز بسيار جذاب و هيجان‌انگيز هستند.

 تور بلغارستان جزو تورهاي اروپايي ارزان است و شما در اين كشور ميتوانيد با بودجه‌اي بسيار كمتر از ساير كشورها، به تفريح و گردشگري بپردازيد. بنابراين براي خريد تور بلغارستان، همين امروز از طريق وبسايت آژانس گردشگري .......... اقدام كنيد و پكيج مورد نظرتان را با بهترين امكانات و مناسب‌ترين قيمت تهيه كنيد.

 

آيا براي سفر به بلغارستان نياز به ويزا داريد؟

ويزاي بلغارستان به صورت انفرادي صادر نميشود و اگر خواستار آن هستيد، ميتوانيد آن را در قالب تورهاي گروهي اخذ نماييد. خوب است بدانيد كه بلغارستان عضو منطقه شينگن نيست ولي مقامات اين كشور سعي دارند كه به عضويت معاهده شنگن درآيند. از اين رو شرايط اخذ ويزاي بلغارستان، مشابه ويزاي كشورهاي عضو شينگن است و شما بايد براي دريافت آن، 60 يورو پرداخت كنيد.

براي ويزاي بلغارستان نيازي نيست كه در مصاحبه شركت كنيد، ولي بايد اسكن اثر انگشت و عكس ديجيتال خود را همراه با ساير مدارك‌ مورد نياز، تحويل بدهيد. پردازش ويزاي بلغارستان بين ۱۴ تا ۲۱ روز كاري طول ميكشد. براي دريافت جواب ويزا، بايد به سفارت، كنسولگري و يا كارگذاري ويزاي بلغارستان در محل سكونت خود مراجعه كنيد. اگر ميخواهيد از بابت دريافت ويزاي بلغارستان آسوده خاطر باشيد، مي‌توانيد تمامي مدارك مورد نياز را همراه با هزينه ويزا، به آژانس گردشگري آهو بال بدهيد تا كارشناسان اين مجموعه همه مراحل كار را براي شما انجام داده و ويزاي مورد نظرتان را تحويل بدهند.

 

مدارك لازم ويزاي توريستي بلغارستان

براي سفر به بلغارستان لازم است كه ويزاي توريستي بلغارستان را دريافت كنيد. براي اخذ ويزا برخي مدارك را بايد ارائه دهيد كه از جمله آنها ميتوان به داشتن يك پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار اشاره كرد. همچنين بايد تمكن مالي لازم را داشته باشيد و اثبات كنيد كه قصد بازگشت به كشورتان را داريد. به طور كلي مهمترين مداركي كه بايد براي ويزاي توريستي بلغارستان جمع‌آوري كنيد، عبارتند از:

  • تكميل فرم مشخصات فردي
  • كپي كارت ملي و تمام صفحات شناسنامه
  • گواهي شغلي
  • كپي برگه‌هاي پاسپورت كه داراي ويزا هستند
  • دو قطعه عكس در ابعاد 5*3 در 5*4 ، تمام‌ رخ با پس‌ زمينه سفيد و بدون عينك
  • گردش حساب ۳ ماهه بانكي براي بررسي تمكن مالي (به ‌ازاي هر متقاضي بايد 15 ميليون تومان در حساب وجود داشته باشد).

 

تور بلغارستان هوايي

سفر با تور بلغارستان هوايي، ميتواند تجربه بسيار جالبي باشد. تور بلغارستان با پرواز ماهان ‌اير و به‌ صورت گروهي انجام مي‌شود. فاصله هوايي تهران تا وارنا حدود 4 ساعت است. بنابراين شما بايد در روز سفرتان به فرودگاه امام خميني تهران بياييد و آماده پرواز مورد نظرتان شويد. پروازهاي بلغارستان عمدتا در روزهاي پنجشنبه هستند و آژانس‌هاي گردشگري بعضا اين پروازها را به صورت چارتري و با قيمت مناسب ارائه ميدهند.

توجه داشته باشيد كه هيچ پروار مستقيمي از تهران به مقصد بلغارستان وجود ندارد و و همه پروازها به صورت غير مستقيم و با توقف در مسير، انجام مي‏شوند. البته شركت هواپيمايي ماهان در فصول پرگردشگر سال مانند تابستان، پروازهاي مستقيمي را به سمت اين مقصد ارائه ميدهد. پرواز مستقيم تهران وارنا، 3 ساعت و 15 دقيقه طول ميكشد. البته اگر بريتان فرقي نميكند كه حتما پرواز مستقيم داشته باشيد، ميتوانيد از پروازهاي غير مستقيم ايرلاين‌هايي همچون قطرايرويز، ايرفلوت، تركيش، آذربايجان ايرلاين، اوسترين (اتريش) و ... استفاده كنيد.

 

قيمت تور بلغارستان

نرخ تور بلغارستان با توجه به امكانات و خدماتي كه دريافت ميكنيد، متفاوت خواهد بود. ممكن است تعجب كنيد كه چرا قيمت تور بلغارستان در آژانس‌هاي گردشگري متغير است. اما بايد بگوييم كه اين اختلاف قيمت به سبب ارائه خدماتي كه است كه شما به عنوان يك مسافر دريافت ميكنيد. مسلما با افزايش امكانات رفاهي در پكيج مسافرتي بلغارستان، قيمت آن نيز بيشتر ميشود. عوامل بسياري وجود دارند كه قيمت تورهاي بلغارستان را مشخص ميكنند. اين عوامل عبارتند از: محل اقامت (هتل، هتل آپارتمان، اقامتگاه و...)، نوع وسيله نقليه (اتوبوس ويژه يا عادي، پرواز فرست ‌كلاس يا اكونومي)، نوع سفر (زميني يا هوايي)، برنامه تفريحي تور، تعداد وعده‌هاي غذايي (صبحانه، نهار، شام و...)، تعداد روز و شب‌هاي اقامت و بسياري موارد ديگر.

اگر ميخواهيد هزينه‌هاي سفر خود را كاهش دهيد، ميتوانيد از تور بلغارستان زميني استفاده كنيد. تورهاي زميني بلغارستان با اتوبوس انجام ميشوند و تا حد بسياري كم هزينه‌تر از تورهاي هوايي هستند. شما ميتوانيد شما ميتوانيد با انتخاب سفر با تور زميني بلغارستان و يا تور هوايي بلغارستان، با توجه به بودجه‌اي كه داريد برنامه‌ريزي كنيد. براي خريد و رزرو تورهاي مسافرتي به مقاصد مختلف نيز، ميتوانيد با آژانس گردشگري آهو بال تماس بگيريد.

 

قيمت تور بلغارستان به چه عواملي بستگي دارد؟

قيمت تورهاي مسافرتي بلغارستان به فاكتورهاي بسياري وابسته است. به عنوان مثال، محل اقامت (هتل 3 تا 5 ستاره)، مدت زمان اقامت (3 تا 10 روز)، نوع بليط پرواز به بلغارستان (پرواز داخلي يا خارجي)، فصل سفر شما (هاي سيزن و يا لو سيزن) و نوع خدماتي كه از آژانس مورد نظرتان ارائه ميدهد (گشت شهري، ترانسفر فرودگاهي، بيمه مسافرتي، ليدر فارسي زبان، سيمكارت رايگان و ...)، همگي بر قيمت تور بلغارستان تاثير ميگذارند.

 

تور بلغارستان ارزان و لحظه آخري

يكي از مهمترين دغدغه‌هايي كه مسافران تورهاي خارجي دارند، هزينه سفر است. معمولا تورهاي خارجي گران هستند و بسياري از علاقه‌مندان به سفر، ممكن است بخاطر نداشتن بودجه كافي از سفرشان صرف نظر كنند. تور بلغارستان لحظه آخري فرصتي عالي براي متقاضياني است كه به دنبال سفر مقرون به صرفه و اقتصادي هستند. در اين تورها مسافران از تمامي امكانات و خدمات گردشگري بهره‌مند ميشوند ولي هزينه سفرشان تقريبا 20 تا 50 درصد كمتر از حد واقعي خواهد بود. تور بلغارستان جزو تورهاي ارزان خارجي است و ايرانيان بسياري هر ساله به سوي اين مقصد رهسپار ميشوند.

البته تورهاي لحظه آخري بلغارستان بيشتر در فصول كم گردشگر سال همچون زمستان برگزار ميشود. در اين بازه زماني قيمت تور بلغارستان به شدت كاهش مييابد. اما اگر شما فصل بهار را براي گردشگري انتخاب كنيد، به دليل متقاضيان بسيار و مراسماتي همچون ايام نوروز و ... نرخ تورهاي بلغارستان بيشتر ميشود.

 براي خريد تور بلغارستان ارزان نيز بايد انتخاب‌هاي خود را از ميان گزينه‌هاي كم هزينه انجام دهيد. به عنوان مثال اگر شما تور خود را با اقامت در هتلي 3 ستاره و پرواز اكونومي انتخاب كنيد، هزينه سفرتان بسيار كمتر از زماني خواهد بود كه يك هتل 5 ستاره و پرواز فرست كلاس خارجي را انتخاب نماييد.

 

بهترين زمان سفر به بلغارستان چه فصلي است؟

مطمئنا به عنوان يك گردشگر، دوست داريد بدانيد كه بهترين زمان سفر به بلغارستان، چه موقع از سال است. در پاسخ به اين سوال بايد بگوييم كه از ارديبهشت تا تير و از مرداد تا  مهر، بهترين شرايط آب و هوايي در اين كشور برقرار است. بنابراين اگر مي‌خواهيد در هوايي معتدل و عالي به خريد، گردشگري و تفريح در بلغارستان بپردازيد، بايد فصول بهار و تابستان را انتخاب كنيد. اگر بنا به هر دليلي در زمستان راهي سفر به بلغارستان شديد، بايد انتظار بارش باران و برف و يا سرماي هوا را داشته باشيد.

 

تور بلغارستان از تهران و شهرستان‌ها

تور بلغارستان از تهران و بسياري شهرهاي بزرگ ديگر مانند: شيراز، مشهد، تبريز، اصفهان و... برگزار ميشود. بنابراين شما ميتوانيد به راحتي از شهر محل زندگي خودتان، براي سفر با تور بلغارستان اقدام كنيد. فقط كافيست كه براي خريد و يا رزرو تورهاي بلغارستان، همين امروز با آژانس گردشگري آهو بال تماس بگيريد تا سفري شاد و به ياد ماندني را تجربه كنيد.

 

اطلاعات مهم تور بلغارستان

بلغارستان كشوري در جنوب شرقي اروپاست كه از سال 2007 ، عضو اتحاديه‌ي اروپا شده ولي هنوز عضو منطقه شينگن نيست. اين كشور با 110994 كيلومتر مربع مساحت و جمعيت 7364570 نفري خود، به يكي از مقاصد پرطرفدار گردشگري تبديل شده و داراي مكان‌هاي ديدني منحصر به فرد بسياري است. زبان رسمي مردم بلغارستان، «بلغاري»، دين رسمي‌شان مسيحيت و واحد پولي رايج آن‌ها «لو» است.

اين كشور سالانه بخش عظيمي از صادرات اسانس گل رز را انجام ميدهد. پايتخت بلغارستان «صوفيه» است و يكي از زيباترين شهرهاي آن به شمار مي‏رود. از شهرهاي مهم ديگر بلغارستان نيز مي‌توان به بورگاس، روسه، پلووديف و وارنا اشاره كرد. اختلاف زماني ميان ايران و بلغارستان -1:35 است و بنابراين، ساعت به وقت بلغارستان، 1 ساعت و 35 دقيقه از ايران عقب‌تر است.

منبع : https://ahoobaal.com/tour/europe-bulgaria

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.