تور آنتاليا تابستان 1402

تور تابستاني 1402

تور آنتاليا تابستان 1402

۹ بازديد ۰ نظر

تور آنتاليا


تور آنتاليا يكي از محبوب‌ترين تورهاي تركيه است كه هر ساله پذيراي گردشگران فراواني از ايران و جهان است. آنتاليا شهري ساحلي و زيباست كه در جنوب غربي تركيه واقع شده و در همسايگي شهرهايي همچون قونيه، بوردور، اسپارتا، كارامان، مرسين و مولا است. اگر شما نيز مانند ميليون‌ها گردشگر در سراسر جهان، تصميم داريد به آنتاليا سفر كنيد، بهتر است قبل از اقدام به خريد تور آنتاليا، برخي از اطلاعات ضروري و مهم درباره آنتاليا را بدانيد تا بتوانيد سفري عالي و به يادماندني را به اين مقصد پرطرفدار تجربه كنيد.
اختلاف زماني ميان آنتاليا و ايران تقريبا 1 ساعت و 30 دقيقه است. بنابراين شما مي‌توانيد خيلي سريع و آسان، با پروازهاي داخلي و خارجي كه توسط ايرلاين‌هاي گوناگون انجام مي‌شود، به اين شهر توريستي سفر كنيد. در آنتاليا مي‎توانيد به تماشاي طبيعت بكر، سواحل زيبا و درخشان، چشم ‌اندازهاي رويايي و... برويد. تورهاي مسافرتي آنتاليا در فصول مختلف سال برگزار مي‎شوند ولي معمولا در فصل تابستان، قيمت تور آنتاليا افزايش پيدا مي‎كند. زيرا تابستان‌ها فصل شلوغ و به اصطلاح «هاي سيزن»‌ آنتاليا يه شمار مي‌رود. در اين بازه زماني آب و هواي معتدل و مديترانه‌اي در آنتاليا جريان دارد و همچنين، بهترين تفريحات آنتاليا اعم از ساحلي و آبي در دسترس مسافران خواهد بود.
از طرفي تور آنتاليا بسيار ارزان‌تر از ساير تورهاي خارجي است و با ايران مرز مشترك دارد. از اين رو ايرانيان به راحتي مي‎توانند از طريق هوايي و زميني به آنتاليا سفر كنند. همچنين عدم نياز به ارائه ويزا براي ايرانيان، يكي ديگر از مزاياي تور آنتاليا محسوب مي‎شود و باعث افزايش متقاضيان آن شده است.
تورهاي آنتاليا قيمت‌هاي متنوعي نيز دارند و معمولا ظرف يك هفته بسته مي‌شوند. به عنوان مثال ممكن است يك آژانس گردشگري، تور آنتاليا را با امكانات كاملي همچون رزرو بليط رفت و برگشت، رزرو محل اقامت، بيمه مسافرتي، سيمكارت رايگان، ترانسفر فرودگاهي، ليدر فارسي زبان و... ارائه ‌كند. در اين صورت هزينه تور شما با توجه به درجه كيفي امكانات انتخابي، افزايش و يا كاهش مي‎يابد. شما براي اطلاع از قيمت‌هاي به روز تور آنتاليا، خريد تور ارزان قيمت و يا لحظه آخري آنتاليا، مي‎توانيد همين امروز از طريق سايت آژانس گردشگري آهو بال اقدام كنيد و يا با كارشناسان آن تماس بگيريد.

 

تور آنتاليا هوايي


 بهترين و سريع‌ترين روش سفر به آنتاليا، استفاده از مسير هوايي است. تور هوايي آنتاليا هزينه بيشتري نسبت به تور زميني آنتاليا دارد ولي در عوض شما دغدغه‌ و دردسر كمتري خواهيد داشت. اگر از پروازهاي مستقيم خارجي استفاده كنيد، در فرودگاه آنتاليا فرود خواهيد آمد. اين فرودگاه‌ها تا مركز شهر آنتاليا 10 دقيق فاصله دارند. ولي اگر از پروازهاي غير مستقيم داخلي استفاده كنيد، آن‌ها در اطراف شهر آنتاليا فرود مي‎آيند و شما بايد براي رسيدن به مركز شهر از اتوبوس و ون استفاده كنيد تا تقريبا ظرف مدت 3 ساعت به خود شهر آنتاليا برسيد.

 

فرودگاه‌هاي آنتاليا را مي‌شناسيد؟


در سفر با تور آنتاليا، قبل از خريد بليط هواپيما بايد بدانيد كه چه فرودگاه‌هايي براي شما در دسترس هستند. در تورهاي ارزان آنتاليا و يا تور آنتاليا لحظه آخري، معمولا پروازها از ايران به مقصد آنتاليا انجام مي‌شوند ايرلاين‌هاي ترك و ايراني، اين پروازها را انجام مي‎دهند. در زير فرودگاه‌هاي آنتاليا را به شما معرفي مي‎كنيم.
 
•    فرودگاه اسپارتا
معمولا در فرودگاه اسپارتا، پروازهاي ايراني فرود مي‌آيند. اين فرودگاه كه در فاصله 140 كيلومتري آنتاليا واقع شده، حدود 3 ساعت با مركز اين شهر فاصله دارد. پروازهاي ايراني در اين فرودگاه به زمين مي‌نشينند و مسافران را با استفاده از ون يا اتوبوس، از فرودگاه به هتل‌هايشان مي‎برند.

•    فرودگاه بين‌المللي آنتاليا
در صورتي كه شما براي تور آنتاليا خود يك پرواز ترك را انتخاب كنيد، مي‎توانيد مستقيما در فرودگاه بين‌المللي آنتاليا فرود بياييد. البته اين پروازها به دليل اينكه مستقيم هستند، كمي گران‌تر بوده و تا مركز شهر فقط 10 دقيقه فاصله دارند. اين فرودگاه بسيار بزرگ و پرتردد بوده و سالانه پذيراي ميليون‌ها مسافر از سراسر جهان است.


 
تور آنتاليا زميني


يكي از تور‌هاي گروهي محبوب كه ياد و خاطره آن تا ابد در ذهن‌تان مي‎ماند، تور زميني آنتاليا است. اين تورهاي مسافرتي آنتاليا نيز درست مانند تورهاي هوايي طرفداران خاص خودشان را دارند و به صورت محدود در برخي از فصول سال برگزار مي‎شوند. تور آنتاليا زميني براي كساني مناسب است كه عاشق سفرهاي گروهي و با هزينه مقرون به صرفه هستند. براي همراه شدن با تور آنتاليا زميني، بايد از تهران با اتوبوس‌هاي VIP حركت كرده و از ترمينال غرب (ترمينال آزادي) به مقصد آنتاليا برويد.
تورهاي زميني عمدتا داراي مدت اقامت 10 تا 15 روزه هستند و شما در مسير خود ابتدا به آنكارا رسيده و سپس به آنتاليا  خواهيد رفت. معمولا خريد تور زميني آنتاليا در فصل تابستان و بهار رايج‌تر است و ممكن است نتوانيد در ساير مواقع سال آن‌ها را در دسترس داشته باشيد. در فصل تابستان، تفريحات ساحلي بسياري در آنتاليا برگزار مي‎شود، همچنين آب و هوا بسيار معتدل و عالي است. بنابراين اغلب مسافران اين بازه زماني را براي سفر خود ترجيح مي‎دهند. در مقابل، تور آنتاليا چندان در زمستان مورد تقاضا نيست؛ زيرا آب و هواي تركيه بسيار سرد مي‎شود.
از اين رو اگر قصد سفر به آنتاليا را داريد، تابستان را كه فصل شلوغي و «هاي سيزن» آنتاليا است را انتخاب كنيد. همچنين مي‎توانيد اقدام به خريد يك تور آنتاليا لحظه آخري كنيد و هزينه كمتري را براي سفر خود بپردازيد. لازم به ذكر است كه براي سفر به صورت زميني از تهران تا آنتاليا، چيزي حدود 30 ساعت در راه خواهيد بود. براي خريد تور آنتاليا زميني با بهترين امكانات و مناسب‌ترين قيمت، همين امروز با كارشناسان آژانس گردشگري آهو بال تماس بگيريد.

 

قيمت تور آنتاليا


نرخ تور آنتاليا، تحت تأثير عواملي همچون تعداد ستاره‌هاي هتل، بليط هواپيما و امكاناتي است كه در دسترس خواهيد داشت. يكي ديگر از فاكتورهايي كه قيمت تور شما را تعيين مي‎كند، فصلي است كه براي سفرتان انتخاب مي‎كنيد. البته تعداد روزهاي اقامت و آژانس گردشگري كه براي خود انتخاب مي‎كنيد نيز، بر قيمت نهايي تاثير گذارند. به عنوان مثال اگر شما يك تور آنتاليا را به مدت 7 روز در هتلي 5 ستاره و با يك پرواز خارجي رزرو كنيد، مطمئنا بايد هزينه بيشتري را پرداخت كنيد.
در حالي كه مي‌توانيد همين سفر را با يك پرواز داخلي و اقتصادي، در يك هتل 3 ستاره به مدت 4 روز، با هزينه كمتري داشته باشيد. همچنين فصول پر گردشگر كه در آن‌هامتقاضيان بيشتري خواهان سفر به آنتاليا هستند، نرخ تور آنتاليا افزايش مي‎يابد. برخي آژانس‌هاي مسافرتي نيز امكانات ويژه‌اي همچون ترانسفر فرودگاهي، وعده‌هاي غذايي اضافي، ليدر فارسي زبان، گشت شهري، سيمكارت رايگان و ... را ارائه مي‎دهند كه به طبع هزينه بيشتري را براي مسافران در بر خواهد داشت.

 

تور آنتاليا ارزان و لحظه آخري


اگر شما نيز جزو علاقه‌مندان به سفر هستيد، تور آنتاليا ارزان و لحظه آخري، يك فرصت ايده‌آل برايتان خواهد بود. شما با استفاده از اين تورهاي لحظه آخري، مي‎توانيد با هزينه بسيار كمتري به آنتاليا سفر كرده و از همه جاذبه‌هاي گردشگري اين شهر توريستي و جذاب، ديدن كنيد. معمولا در برخي از فصول سال كه تعداد متقاضيان كاهش مي‌يابد و مسافران براي بسته شدن تور به حد نصاب نمي‌رسند، آژانس‌هاي گردشگري اقدام به ارائه تورهاي ارزان قيمت آنتاليا، تورهاي لحظه آخري آنتاليا و يا آفر تور آنتاليا مي‎كنند.
در تورهاي لحظه آخري آنتاليا شما بعضا مي‎توانيد از تخفيفات ويژه برخوردار شويد كه گاهي به 70 درصد نيز مي‎رسند. بنابراين اگر بودجه زيادي نداريد، مي‌توانيد با آژانس‌هاي مسافرتي همچون آژانس گردشگري آهوبال در اتباط باشيد و با آن‌ها در رابطه با خريد و زمان برگزاري تورهاي لحظه آخري صحبت كنيد.

 

بهترين مدت زمان اقامت در آنتاليا چند روز است؟


معمولا مدت اقامت در تورهاي آنتاليا بين 6 يا 7 روز است. شما در اين بازه زماني مي‎توانيد به تمامي جاذبه‌هاي توريستي آنتاليا ديدن كنيد. البته اگر مي‎خواهيد با تور زميني به آنتاليا برويد، به دليل اينكه 2 الي 3 روز در راه هستيد، بايد مدت اقامت خود را بين 10 تا 15 روز در نظر بگيريد.

 

بهترين زمان سفر به آنتاليا چه فصلي است؟


چنانچه مي‎خواهيد در شرايط آب و هوايي خوبي به آنتاليا سفر كنيد، بايد بدانيد كه از ارديبشهت تا مهر، هوا بسيار معتدل و ملايم است. بنابراين تمامي امكانات و تفريحات ساحلي در دسترس مسافران هستند و آن‌ها مي‎توانند استفاده كنند. شما مي‎توانيد در سواحل بكر و ديدني آنتاليا قدم بزنيد، آفتاب بگيريد و از شنا و قايق سواري لذت ببريد. البته در تابستان نيز دماي هواي آنتاليا مطلوب است و بسياري از بازارهاي محلي براي گشت و گذار مسافران باز هستند.
به دليل سردي هوا در فصول پاييز و زمستان، معمولا شاهد افت قيمت تور آنتاليا در اين فصول هستيم. از اين رو مي‎توانيد در فصل «لو سيزن» و كم گردشگر سال به آنتاليا برويد. در اين شرايط با كمترين هزينه مي‎توانيد از اقامت در هتل‌هاي 5 ستاره آنتاليا لذت ببريد.

 

تور آنتاليا از تهران و شهرستان‌ها


 تور آنتاليا از تهران و ساير كلان شهرهاي ايران همچون اصفهان، تبريز، شيراز، مشهد و... برگزار مي‌شود. بنابراين شما ساكن هر استاني كه باشيد، مي‎توانيد با كارشناسان آژانس گردشگري آهو بال تماس گرفته و تور مورد نظرتان را رزرو كنيد. پروازهايي نيز از اين شهرستان‌ها به مقصد آنتاليا انجام مي‎شوند كه در برخي از روزهاي هفته، قابل رزرو هستند.

 

اطلاعات مهم تور آنتاليا


آنتاليا يكي از شهر‌هاي زيباي تركيه است. اين شهر داراي سواحل تماشايي و طبيعتي چشم‌نواز است. آنتاليا به ايران نزديك است و نسبت به تورهاي خارجي ديگر قيمت ارزان‌تري دارد. از اين رو بسياري از ايرانيان خواستار خريد تور آنتاليا تركيه هستند. هتل‌هاي آنتاليا لوكس هستند و مناطق ساحلي زيبايي دارد. شما مي‎توانيد به مراكز خريد مهم آن برويد و از سفري هيجان انگيز و عالي، لذت ببريد. جالب است بدانيد كه ايران و تركيه داراي قرارداد ورود  بدون ويزا براي ايرانيان هستند. به همين خاطر شما براي سفر به آنتاليا، نيازي به ويزا نخواهيد داشت.
اختلاف زماني ميان ايران و تركيه -1:30 است. واحد پول رايج در آنتاليا، لير  (TRY)است و شما مي‎توانيد پول خود را به دلار همراه ببريد و در صرافي‌هاي اين شهر به لير تبديل كنيد. در آنتاليا دين اكثريت مردم اسلام است و با زبان رسمي تركي صحبت مي‎كنند. بهترين فصل سفر به آنتاليا تركيه تابستان است و شما مي‎توانيد در اين شهر از تفريحات آبي، ديدن بناهاي تاريخي و امكان توريستي و بازار گردي لذت ببريد. پيش شماره تلفن در آنتاليا +۹۰ و برخي از شماره‌هاي ضروري آن به شرح زير هستند:
•    اورژانس: 112
•    پليس: 5274503
•    آتش‌نشاني: 110

منبع : https://ahoobaal.com/tour/turkey-antalya

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.