تور مالديو تابستان 1402

تور تابستاني 1402

تور مالديو تابستان 1402

۹ بازديد ۱ نظر

تور مالديو تابستان 1402

 

تور مالديور تابستان يكي از محبوب‌ترين تورهاي تابستاني است كه بسياري از گردشگران علاقه‌مند را به سوي خود جذب مي‌كند. مالديو، يكي از زيباترين مقاصد توريستي جهان است و با آب‌هاي آبي و فراوان، سواحل سفيد و بي‌نظير، غارهاي دريايي و گوناگوني زيستي خود، به يكي از مقاصد توريستي جذاب دنيا تبديل شده است. تور مالديور تابستان 1402، شامل خدماتي همچون رزرو بليط هواپيما، اقامت در هتل‌هاي لوكس و مجلل، وعده‌هاي غذايي، ترانسفر فرودگاهي، تور ليدر فارسي زبان، گشت شهري و … است. در طول زمان برگزاري اين تور، شما مي‌توانيد تجربه‌ي زندگي در جزاير زيباي مالديو با تمام امكاناتي كه يك توريست نياز دارد را داشته باشيد.

 

فعاليت‌هايي كه در جزاير مالديو مي‎توانيد انجام دهيد، شامل شنا، غواصي، صيد ماهي، جت اسكي، ساحل‌گردي، گشت با قايق، تفريحات آبي و بسياري ديگر از فعاليت‌هاي مرتبط با دريا و آب است. همچنين، مالديو با فرهنگ و سنت‌هاي خود و همچنين غذاهاي محلي و خوشمزه‌اي كه دارد، توجه گردشگران را جلب مي‎كند. در اين تور مي‌توانيد غذاهاي بومي را تجربه كنيد و به فرهنگ و سنت‌هاي مردم مالديو نيز نزديك شويد.

 

مالديو، جزيره‌اي است كه با سواحل آرام و بهشتي، ماسه‌هاي سفيد و آب‌هاي شفاف كريستالي آن، دلبستگي بسياري را در قلب بازديدكنندگان ايجاد مي‌كند. جمهوري مالديو، كشوري مستقل است كه امروزه به يكي از جذاب‌ترين جزاير آسيا تبديل شده و تعداد زيادي از مسافران سراسر جهان به دنبال بازديد از آن هستند. مالديو، يك مجمع الجزاير در اقيانوس هند و در فاصله 450 كيلومتري جنوب غربي سريلانكا است. اين كشور يكي از جنوبي‌ترين نقاط آسيا بوده و فرهنگ‌هاي متنوعي در آن وجود دارد.

 

اگر شما به عنوان يكي از مسافران تور مالديو تابستان 1402 به اين جزيره سفر مي‌كنيد، بايد بدانيد كه گردشگري يكي از صنايع بزرگ اين كشور است و تقريباً در تمام هتل‌هاي بين‌المللي، كاركنان آن به زبان‌هاي انگليسي، آلماني، ايتاليايي، اسپانيايي و ژاپني مسلط هستند. جزيره مالديو تركيبي از انواع جاذبه‌هاي گردشگري را در خود دارد و به همين دليل سفر به مالديو براي اغلب افراد با انواع سليقه‌ها، سفري بياد ماندني و لذت‌بخش خواهد بود. اگر اين جزيره را به عنوان مقصد سفر در فصل تابستان انتخاب كرده‌ايد، كافيست با كارشناسان آژانس گردشگري سلام پرواز تماس گرفته و پكيج دلخواهتان را رزرو كنيد.

 

 

بهترين جاذبه‌هاي گردشگري تور مالديو

مالديو با دارا بودن جزاير زيبا، سواحل ديدني، تفريحات آبي و تنوع فرهنگي خود، به يك مقصد تفريحي و گردشگري محبوب تبديل شده است. بهترين جاذبه‌هاي گردشگري تور مالديو عبارتند از:

  1. سواحل و جزاير زيباي مالديو: جزاير و سواحل مالديو به دليل پوشش طبيعي زيبا و فرصت‌هاي عالي براي تفريح و مشاهده زندگي دريايي، محبوبيت بسيار زيادي دارند. جزاير بزرگ مانند ماله و كران فوشي محل اقامت تعداد زيادي از گردشگران هستند.
  2. غواصي و شنا در مالديو: آب‌هاي زيبا، جزاير خالي از سكنه، و جنگل‌هاي زيرآب، به شما امكان مي‌دهند تا با انجام فعاليت‌هايي مانند شنا، غواصي، از زيبايي‌هاي دريايي مالديو بهره ببريد.
  3. تجربه زندگي محلي: بازديد از پايتخت مالديو، هوله ماله و نواحي مختلف در سراسر كشور، شما را با فرهنگ و زندگي محلي آشنا مي‌كند.
  4. باغ‌هاي كوكوس: بازديد از باغ‌هاي كوكوس در مالديو به شما فرصتي براي شناخت گونه‌هايي از نخل را ارائه مي‌دهد.
  5. پارك ملي كوموندو: اين پارك ملي وسيع شامل بخش‌هاي جنگلي، دريايي و ساحلي است كه فرصت عالي براي طبيعت‌گردي و تفريح در فضاي باز را به شما ارائه مي‌دهد.
  6. موزه ملي مالديو: يكي از جاذبه‌هاي گردشگري مهم اين كشور، موزه ملي آن است كه در ماله (پايتخت مالديو) قرار دارد. موزه ملي مالديو يكي از مهمترين مراكز آموزشي و تحقيقاتي در زمينه تاريخ و فرهنگ مالديو نيز به شمار مي‌رود.
  1. آبشار فوكاذو: اين آبشار زيبا در جزيره ويلاوودالا بوده و با شنيدن صداي آب، گوشه‌اي از زيبايي‌هاي طبيعي مالديو را به شما نشان مي‌دهد.
  2. بازارهاي محلي: بازديد از بازارهاي محلي در مالديو شامل بازار مركزي ماله و بازارهاي ساحلي، به شما امكان مي‌دهد تا با صنايع دستي محلي و تجربه محصولات اين منطقه آشنا شويد.
  3. نزديكي به اقيانوس هند: مالديو به عنوان يكي از كشورهايي كه در نزديكي اقيانوس هند قرار دارد، فرصت عالي براي تجربه امواج اين اقيانوس را فراهم مي‌كند.
  4. تجربه خوردن غذاهاي محلي: غذاهاي محلي مالديو شامل ماهي‌هاي تازه، سوپ ماهي و … در هتل‌ها و رستوران‌هاي محلي است.

تجربه زندگي در خانه‌هاي روي آب: مالديو به عنوان يكي از جاذبه‌هاي گردشگري محبوب جهان، امكان اقامت در خانه‌هاي روي آب را به شما مي‌دهد. اين خانه‌ها چشم‎انداز فوق‌العاده‌اي از آب‌هاي اطراف را براي شما به ارمغان مي‎آورند.

 

 

آيا براي سفر به مالديو با تور تابستان 1402 ويزا لازم است؟

خوشبختانه، تور تابستاني مالديو 1402 يكي از پكيج هاي سفر خارجي است كه مسافران ايراني براي رزرو آن به ويزا نياز ندارند. در واقع، ويزاي توريستي مالديو به صورت فرودگاهي براي شما صادر مي شود. براي اين كار، در هنگام ورود به اين كشور، با پرداخت 50 تا 70 دلار و ارائه پاسپورت معتبر، مهر ورود به كشور را در پاسپورت خود دريافت خواهيد كرد. همچنين براي رزرو تور مالديو و دريافت ويزاي خود، بايد مدارك زير را همراه داشته باشيد:

  • حداقل 7 ماه اعتبار براي پاسپورت
  • واچر هتل (برگه رزرو هتل) هنگام ورود به فرودگاه
  • مبلغ نقدي 50 دلار به ازاي هر روز اقامت در مالديو
  • يك عكس تمام رخ

لازم به ذكر است كه ويزاي مالديو به مدت 30 روز اعتبار دارد.

 

 

اطلاعات مهم درباره مالديو

پيش شماره:  +960

اختلاف زمان:  +1:30

ويزا: ندارد

واحد پول: روپيه

زبان رسمي: ديوهي

شماره تماس با اورژانس: 119

شماره تماس با پليس: 102

شماره تماس با آتش‌نشاني: 118

مذهب: اكثرا مسلمان

 

 

 

تور مالديو تابستان 1402 با چه پروازهايي انجام مي‌شود؟

در ابتدا بايد اشاره كرد كه بليط هواپيما براي سفر از تهران به ماله با پرواز غيرمستقيم انجام مي‌شود. پروازهاي سيستمي از تهران به مالديو با پروازهاي لوكس مانند هواپيمايي امارات (از دبي)، قطر ايرايز (از دوحه)، اير سريلانكا (از كولومبو) و سنگاپور ايرلاينز (از سنگاپور) انجام مي‌شوند. از طرفي در تاريخ‌هاي پر تردد سال، پروازهاي چارتري ايراني مانند ماهان اير نيز از تهران به مقصد ماله به صورت مستقيم، انجام مي‌شوند.

 

 

قيمت تور مالديو تابستان بر چه اساسي تعيين مي‌شود؟

تعيين قيمت تور مالديو تابستان بر اساس چندين عامل انجام مي‌شود. اولين عامل، تاريخ انجام تور است. قيمت تور در تاريخ‌هاي شلوغ تابستان به دليل تقاضاي بالاي گردشگران،  بيشتر است. دومين عامل، هتل انتخابي براي اقامت در تور است. هتل‌هاي با كيفيت و لوكس معمولا قيمت بالاتري دارند. همچنين، مسير پرواز و شركت هواپيمايي نيز تأثير زيادي در قيمت تور دارند. در نهايت، تعداد روزهاي اقامت و تعداد گردشگران نيز به قيمت تور اضافه مي‌شود.

 

 

تور ارزان و لحظه آخري مالديو

تور ارزان و لحظه آخري مالديو ممكن است در برخي موارد موجود باشد، اما بايد به ياد داشته باشيد كه تورهاي ارزان و لحظه آخري معمولاً در دوره‌هايي از سال كه مسافر كمتري وجود دارد، ارائه مي‌شوند و ممكن است شامل محدوديت‌هايي در مورد تاريخ‌ها و امكانات باشد. همچنين، در مورد مالديو كه يكي از مقاصد گران قيمت و لوكس جهان است، تورهاي ارزان و لحظه آخري بسيار نادر هستند. بنابراين، بهترين راه براي پيدا كردن تور ارزان مالديو اين است كه به دقت تحقيق كنيد و پيش از خريد بليط و رزرو هتل، قيمت‌ها را با يكديگر مقايسه كنيد.

 

 

از كدام مراكز خريد مالديو در تابستان خريد كنيم؟

مالديو به دليل جزيره‌اي بودن و از آب و هواي گرمسيري خود، مقصدي گران براي خريد مسافران است.  توجه داشته باشيد كه در مالديو هيچ مركز خريد بزرگي وجود ندارد. برخي از روستاها و جزاير، فروشگاه‌هايي دارند كه مي‌توانيد از آن‌ها خريد كنيد. همچنين در ماله بازارهايي وجود دارد كه مي‌توانيد از آن‌ها خريد خود را انجام دهيد.

براي خريد لباس شنا، سوپر ماركت‌ها و مغازه‌هايي وجود دارند كه محصولات مرتبط با آب و ورزش‌هاي دريايي را به فروش مي‌رسانند. مراكز خريد در مالديو به طور كلي به دو دسته تقسيم مي‌شوند: مراكز خريد در ماله و مراكز خريد در جزاير گوناگون مالديو. برخي از موارد مهم به شرح زير هستند:

 

مركز خريد چيني -Sing Sing اين مركز اغلب لباس‌ها و تزئينات خانگي چيني را به صورت عمده و جزئي ارائه مي‌دهد.

مركز خريد جديد – Novelty اين مركز  به ارائه لوازم الكترونيكي، لوازم جانبي موبايل، لوازم التحرير و كالاهاي چندرسانه‌اي مي‌پردازد.

مركز خريد گلچين – Orchid Magu اين مركز اقلامي مانند: جواهرات، لباس‌ها، كيف‌ها و كفش‌ها را ارائه مي‌دهد.

مركز خريد  Majeedhee Magu- اين مجموعه به عنوان مركز خريد اصلي و بزرگ ماله است كه انواع و اقسام كالاها را ارائه مي‎دهد.

مركز خريد  Sub-Hashi-  اين مركز در جزيره ماله و در نزديكي فرودگاه بين‌المللي اين شهر واقع شده است و بيشتر داراي لوازم گردشگري، سوغاتي‌هاي محلي و لباس‌هاي سنتي است.

مركز خريد كانال ۶ – Channel 6اين مركز در جزيره هولوهورا واقع شده و بيشتر لوازمي مانند تجهيزات گردشگري، لباس‌هاي محلي، زيورآلات و سوغاتي‌هاي بومي را ارائه مي‌دهد.

مركز خريد Island Bazaar – اين مركز در جزيره ماله و نزديكي فرودگاه بين‌المللي ماله واقع شده انواع لوازم مورد نيازتان را ارائه مي‎دهد.

 

 

آب و هواي مالديو در تابستان چگونه است؟

فصل تابستان مالديو، در بازه زماني دسامبر تا آوريل (۱۰ آذر تا ۱۰ ارديبهشت) است. موقعيت جغرافيايي اين كشور در نيمكره جنوبي، باعث شده فصل خشك و آب و هواي گرمي در حدود ۳۰ تا ۳۳ درجه سانتي‌گراد وجود داشته باشد. براي افرادي كه دوست دارند حمام آفتاب بگيرند، اين فصل بسيار مناسب است.

اگر شما قصد سفر به مالديو را داريد و مي‌خواهيد هزينه سفر خود را كاهش دهيد، بهتر است سفر خود را در فصل تابستان برنامه‌ريزي كنيد. در اين فصل به دليل كمبود گردشگر، هزينه‌هاي سفرتان كاهش پيدا كرده و مي‌توانيد با كمترين بودجه، يك سفر رويايي به مالديو را تجربه كنيد.

 

 

بهترين هتل‌هاي مالديو براي اقامت كدامند؟

مالديو با داشتن شناورها و جزاير زيبا، يكي از بهترين مقصدهاي تفريحي جهان است و به همين دليل بيشتر هتل‌هاي آن با امكانات لوكس و سطح قيمت بالا همراه هستند. در ادامه به برخي از بهترين هتل‌هاي مالديو براي اقامت اشاره مي‌كنيم:

سوايدا مالديو: يكي از بهترين هتل‌هاي مالديو با خدمات بسيار عالي است.

چاينا گريل: يك هتل لوكس با ساختمان هاي چوبي سنتي است كه در منطقه باستاني با مناظري زيبا و آرامش بخش واقع شده است.

هتل سنت رجيس: يكي ديگر از بهترين هتل‌هاي مالديو كه داراي بافتي سنتي و محيطي آرام و دلنشين است.

هتل باروس: يك هتل لوكس با مناظري بسيار زيبا و كمياب از دريا است.

هتل فورسيزن: يكي از هتل‌هاي لوكس و پرطرفدار مالديو با ساحل خصوصي و خدمات عالي است.

هتل كاندوما: يك هتل لوكس با چشم‎اندازهاي فوق‌العاده و منطقه‌اي بسيار زيباست.

هتل شانگريلا: يكي از بهترين هتل‌هاي لوكس مالديو است كه امكانات كامل و مناظري بسيار زيبا از دريا را دارد.

 

منبع : https://salamparvaz.com/tours/summer/maldives

بهترین فصل سفر به مالدیو کدام است؟

اگر دوست دارید زمانی به کشور مالدیو سفر کنید که آب‌وهوای معتدل و خوبی داشته باشد، پیشنهاد ما به شما فصل زمستان است. در این فصل دمای هوا حدوداً ۲۵ درجه سانتی‌گراد است و همچنین تعداد گردشگران در این کشور کم می‌شود و به تبع آن هزینه اقامت و امکانات گردشگری در جزایر این کشور کاهش پیدا می‌کند. اما تابستان‌های مالدیو برای اکثر گردشگران جذاب‌تر است و در این فصل تعداد زیادی از مسافران از سرتاسر دنیا وارد مالدیو می‌شوند. دیدنی های مالدیو

تهیه ویزا و روادید برای سفر به کشور مالدیو


برای سفر به کشور مالدیو Maldives نیازی نیست که قبل‌از سفر به سفارتخانه این کشور مراجعه کنید و کارهای اداری رایج برای گرفتن ویزا را انجام دهید. در بدو ورود به مالدیو برای شما یک ویزای سی‌روزه صادر می‌ شود که می‌توانید آن را تا ۹۰ روز تمدید کنید. صدور این ویزا برای شما ۵۰ تا ۷۰ دلار هزینه دارد.
البته برای صدور ویزا در فرودگاه مالدیو لازم است که مدارک زیر را همراه خود داشته باشید:
• پاسپورت معتبر با حداقل ۷ ماه اعتبار
• واچر هتل یا برگه رزرو باستیون هتل که نشان می‌دهد در یکی از هتل‌های این کشور اتاق رزرو کرده‌اید.
• به‌ازای هر روز اقامت در این کشور لازم است که ۵۰ دلار پول نقد همراه خود داشته باشید.
• ۱ عکس تمام‌رخ
در هنگام ورود به مالدیو نمی‌توانید مشروبات الکلی را به همراه خود داشته باشید. در ادامه مقاله با مهم‌ترین و جذاب‌ترین مکان‌های دیدنی و گردشگری کشور مالدیو آشنا می‌شویم.آموزش صفر تا صد زبان انگلیسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.