تور آنكارا تابستان 1402

تور تابستاني 1402

تور آنكارا تابستان 1402

۷ بازديد ۰ نظر

تور آنكارا

شهر آنكارا يكي از ديدنيترين و زيباترين شهرهاي تركيه است كه به عنوان پايتخت اين كشور نيز شناخته شده است. در سفر با تور آنكارا ميتوانيد جاذبه‌هاي ديدني و متنوعي را ببينيد و تفريحات مهيجي را تجربه نماييد. آنكارا در سال‌هاي اخير به شدت در صنعت توريسم موفق بوده و جذب توريست‌ بسيار زيادي داشته است. ايرانيان بدون نياز به ويزاي توريستي، ميتوانند به آنكارا سفر كنند. همچنين از آنجايي كه سفارت كانادا در ايران بسته شده است، بسياري از ايرانيان به منظور اخذ ويزاي توريستي كانادا، انگشت نگاري و يا پيكاپ ويزاي كانادا هر ساله به آنكارا مي‌آيند. اگر شما نيز دوست داريد سفر با تور آنكارا تركيه را تجربه كنيد، ميتوانيد از طريق سايت آژانس گردشگري آهو بال اقدام نموده و پكيج مورد نظرتان را خريداري كنيد.

 

تور آنكارا هوايي

تورهاي هوايي آنكارا بسيار سريع و راحت هستند. شما ميتوانيد با شركت‌هاي هواپيمايي داخلي و خارجي، پرواز خود را رزرو كنيد. به عنوان مثال، هواپيمايي ايران اير و ماهان، پروازهايي را از تهران به آنكارا انجام ميدهند. پروازهاي مستقيم تهران آنكارا در فرودگاه بين‌المللي Esenboga آنكارا  (ESB)فرود ميآيند. سفر به آنكارا با تور هوايي از طريق شركت‌هاي هواپيمايي تركي نير برگزار ميشوند كه از جمله آن‌ها ميتوان به پرواز با ايرلاينهاي تركيش و پگاسوس اشاره كرد. نرخ پروازهاي آنكارا بر قيمت تور شما تاثير گذارند. بنابراين انتخاب پروازهاي فرست كلاس يا بيزينس كلاس، قطعا هزينه بيشتري نسبت به پروازهاي اكونومي و لحظه آخري دارند.

 

 تور هوايي آنكارا با چه ايرلاين هايي برگزار مي‌شود؟

فاصله هوايي تهران تا آنكارا، 2 ساعت و 30 دقيقه است و ايرلاين‌هاي متنوع ايراني و خارجي، پروازهايي را براي اين مقصد ارائه ميدهند. برخي از محبوب‌ترين ايرلاين‌هاي ايران به مقصد آنكارا عبارتند از:

  • آزال (Azal)  
  • ايران اير (Iran air)
  • پگاسوس (Pegasus)  
  • ماهان (Mahan Air)  
  • قطري (Qatar Airways)  
  • تركيش (Turkish airlines)

 

تور آنكارا زميني با قطار

اگر به دنبال تور ارزان آنكارا هستيد، سفر با قطار يكي از روش‌هاي ايده‌آل و كم هزينه است. قطار تهران آنكارا براي برگزاري تورهاي زميني آنكارا تركيه در دسترس است. اين قطار هر هفته در روزهاي چهارشنبه، از تهران به مقصد آنكارا حركت مي‌كند. تور زميني آنكارا با قطار حدود 60 ساعت طول ميكشد و تجربه سفري جذاب و خاطره انگيز را براي مسافران رقم ميزند.

البته اغلب گردشگران به دليل طولاني بودن سفر از طريق زميني، تمايل دارند كه از تور هوايي آنكارا استفاده كنند. اما برخي افراد نيز دوست دارند در مسير خود از شهرهاي مختلف ديدن كنند و طولاني بودن مسير برايشان اهميتي ندارد. بنابراين ميتوانند با هزينه بسيار كمتري نسبت به تور هوايي، از طريق زميني سفر كنند.

 

قيمت تور آنكارا

تورهاي گردشگري مختلفي به مقصد آنكارا برگزار مي‏شوند. آنكارا يكي از مقاصد ديدني و زيباي تركيه است كه به يكي از پرطرفدارترين تورهاي مسافرتي براي ايرانيان تبديل شده است. عوامل بسياري بر روي تعيين نرخ تور آنكارا تاثير دارند كه از جمله آن‌ها مي‌توان به محل اقامت (هتل، هتل آپارتمان، متل، خوابگاه و...)، نوع سفر (هوايي يا زميني)، تعداد روزها و شب‌هاي اقامت، نوع وسيله نقليه (پرواز فرست كلاس با اكونومي، اتوبوس VIP يا عادي )، برنامه تفريحي تور، تعداد وعده‌هاي غذايي (صبحانه، نهار، شام و...) و ... اشاره كرد.

اگر شما هتل‌هاي با كيفيت‌ و پروازهاي خارجي را انتخاب كنيد، بايد هزينه بيشتري را بپردازيد. البته برخي تورهاي لحظه آخري، به دليل اينكه اتاق‌هاي يك هتل و صندلي‌هاي يك پرواز برايشان رزرو شده، قيمت بسيار مقرون به صرفه‌اي دارند. فصلي كه براي سفر انتخاب ميكنيد نيز يك فاكتور مهم براي افزايش و يا كاهش نرخ تور آنكارا است. به عنوان مثال فصل بهار و تابستان، به عنوان «هاي سيزن» هستند و متقاضيان بسياري دارند، بنابراين قيمت تور آنكارا تابستان، مسلما بيشتر از نرخ تور آنكارا در زمستان است.

 

تور آنكارا ارزان و لحظه آخري

آنكارا يكي از تورهاي محبوب تركيه است و از آنجايي كه مقصد چندان گراني نبوده و با ايران فاصله زيادي ندارد، با استقبال خوبي از جانب مسافران رو‌به‌رو ميشود. همچنين ارز رايج در تركيه لير است كه نسبت به ريال ايران، چندان گران نيست. بنابراين اغلب ايرانيان به قصد گردشگري، تجارت و خريد و ... به آنكارا سفر ميكنند. نكته مهم ديگري كه وجود دارد، اين است كه شهروندان ايراني، براي ورود به خاك تركيه، نيازي به ارائه ويزا ندارند و تنها با يك پاسپورت معتبر ميتوانند از مرز اين كشور عبور كنند.

همه اين مزايا باعث شده كه تور آنكارا ارزان و قابل دسترس باشد و گردشگران به راحتي بتوانند به پاتخت كشور تركيه رفته و لحظات خوشي را در آن سپري كنند. اگر شما علاقه‌مند به سفر و گردشگري با تورهاي مختلف هستيد، سفر با تور آنكارا ارزان و لحظه آخري، ميتواند برايتان بسيار جالب توجه باشد. زيرا اين فرصت را داريد كه با پرداخت هزينه‌اي بسيار كمتر از حد واقعي، به آنكارا رفته و از اقامت در هتل‌هاي عالي، بازديد از جاذبه‌هاي ديدني و استفاده از تفريحات آبي، لذت ببريد.

شما براي اطلاع از زمان برگزاري تورهاي لحظه آخري و ارزان آنكارا، ميتوانيد با كارشناسان آژانس گردشگري ........ تماس بگيريد و با راهنمايي آن‌ها پكيج مورد نظر خود را انتخاب كنيد.

 

 بهترين زمان براي سفر به آنكارا چه موقع از سال است؟

براي سفر به آنكارا، بهترين زمان از اواخر تابستان تا اوايل پاييز است. بنابراين ماه شهريور تا مهر، فرصت خوبي براي سفر به آنكارا در شرايط آب و هوايي معتدل است. شما ميتوانيد براي اقدام به خريد و يا رزرو آنلاين تور مورد نظر خود، از طريق سايت آژانس گردشگري .......... اقدام كنيد. زيرا اين مجموعه، سفري به يادماندني را در بهترين فصول سال به شما ارائه ميدهد.

 

تور آنكارا از تهران و شهرستان‌ها

تور آنكارا از تهران و ساير شهرستان‌ها همچون شيراز، مشهد، اصفهان، تبريز و ... برگزار مي‌شود. بنابراين ساكنان اين شهرها و ساير استان‌هاي كشورمان، ميتوانند تور آنكارا مورد نظرشان را تنها با يك تماس تلفني از كارشناسان آژانس گردشگري آهو بال دريافت نمايند. همچنين دسترسي به پروازهاي مستقيم آنكارا نيز از تهران، اصفهان، شيراز، مشهد، تبريز و بندرعباس نيز وجود دارد.

 

اطلاعات مهم و ضروري آنكارا

آنكارا پايتخت تركيه است و در عين حال كه سبك سنتي خود را حفظ كرده، كمي با مدرنيته نيز درآميخته است. اين شعر داراي تاريخ و فرهنگي غني بود و بسياري از اماكن ديدني و جذاب را در خودش جاي داده است. سفر به آنكارا تركيه فرصتي عالي براي بازديد از اين جاذبه‌هاي توريستي و آشنايي با فرهنگ مردمان ترك زبان است. برخي از معروف‌ترين جاهاي ديدني كه نبايد ديدنشان را در سفر به آنكارا از دست بدهيد، عبارتند از: عبادتگاه آگوستوس، درياچه موگان، آكواريوم آكوا وگا آنكارا، قلعه آنكارا، موزه تمدن آناتولي، موزه جنگ استقلال، موزه هنر و مجسمه سازي، برج آتاكوله و آنيت كبير، موزه هوانوردي، مسجد حاجي بايرام، محله تاريخي هامامونو و مسجد كجاتپه.

در پرواز به مقصد آنكارا شما در فرودگاه بين‌‌المللي «اسن‌ بوغا» فرود خواهيد آمد و پرواز شما از تهران 2 ساعت و 30 دقيقه طول ميكشد. خوب است بدانيد كه اختلا زماني ميان ايران و تركيه 1 ساعت و 30 دقيقه است (ساعت تركيه به اين ميزان، عقب‌تر است).

زبان مردم تركيه نيز تركي استانبولي بوده و واحد پولي رايج‌شان لير است. كد تلفن تركيه: 90+ و كد تلفن شهر آنكارا: 322 است.

منبع : https://ahoobaal.com/tour/turkey-ankara

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.