تور ازمير تابستان 1402

تور تابستاني 1402

تور ازمير تابستان 1402

۷ بازديد ۱ نظر

تور ازمير تابستان 1402

امير، شهري ساحلي در تركيه است كه به دليل آب و هواي خوب، تاريخ و فرهنگ غني و جاذبه‌هاي گردشگري بسياري كه دارد، مقصدي محبوب براي گردشگران سراسر جهان به شمار مي‎رود. در تابستان، شهر ازمير يكي از مقاصد پرطرفدار براي تعطيلات دريايي و ساحلي است و بستري خوب براي برگزاري تور ازمير فراهم شده است.

برنامه‌هاي تفريحي تور ازمير در تابستان شامل بازديد از جاذبه‌هاي گردشگري مانند قلعه كاديفكاليا، مسجد كولشونو، بندر كوش آداسي، بازار بزرگ ازمير، ساحل‌هاي كوش‌آداسي و بدر، يونان باستان و بسياري ديگر مي‌شود. همچنين، تفريحات دريايي مانند شنا، قايقراني، جت‌اسكي و غواصي نيز از برنامه‌هاي تور ازمير در تابستان هستند.

بسته به تعداد روزهاي تور و نوع تور، مدارك مورد نياز ممكن است متفاوت باشد، اما در كل براي سفر به تركيه نياز به پاسپورت معتبر داريد. براي برخي تورها، ويزاي تركيه نيز مورد نياز است. براي رزرو تور ازمير تابستان 1402، مي‎توانيد از طريق وبسايت آژانس گردشگري سلام پرواز اقدام كنيد و از خدماتي همچون: هتل‌هاي مناسب، صبحانه، ناهار و شام، بليط هواپيما و ترانسفر فرودگاهي برخوردار شويد.

بهترين جاذبه‌هاي گردشگري ازمير

ازمير شهري است كه داراي جاذبه‌هاي گردشگري فراواني است. در صورتي كه قصد داريد با تور ازمير سفر كنيد، حتماً بايد از اين جاذبه‌ها ديدن كنيد تا سفري به يادماندني را براي خود بسازيد. جاذبه‌هايي مانند ميدان كناك، آسانسور محله آلسانجاك، قلعه كاديفه كاله، پارك اينسان حاكلاري و تنديس دلفين‌هاي پرنده را بايد در ليست گشت‌هاي شهري تور خود قرار دهيد.

از طرفي پارك‌هاي ازمير نيز از جمله جاذبه‌هاي گردشگري مهم اين شهر هستند. پارك‌هايي مانند: كولتور، ادنان سايگون، اينسان حاكلاري، موامراكسوي و تورگوت ازال براي بازديد پيشنهاد مي‌شوند. همچنين كليساي سنت پلي كارت كه قدمت آن به قرن هفتم ميلادي بازمي‌گردد، بناي يادبود آتاتورك در ميدان جمهوريت و مهمانسراي كيزلار اقاسي، از ديگر جاذبه‌هاي گردشگري مهم ازمير هستند كه با ديدن آن‌ها تجربه جذابي را كسب خواهيد كرد.

وضعيت آب و هواي ازمير در فصل تابستان

فصل تابستان براي سفر به ازمير بسيار پرطرفدار است و بسياري از مسافران با استفاده از آفر تور ازمير تابستان به اين شهر سفر مي‌كنند. در صورت تصميم براي سفر به ازمير در تابستان، بايد به اين موضوع توجه داشته باشيد كه اين شهر در فصول پراز گردشگر سال مانند تابستان بسيار شلوغ است. دماي هواي تاستان‌ها در ازمير به 40 درجه سانتي‌گراد مي‌رسد. بنابراين، اگر با تور ازمير تابستان همراه شديد، بهتر است لباس‌هاي خنك و كرم ضد آفتاب همراه داشته باشيد.

بهترين مراكز خريد ازمير

شهر ازمير به عنوان يكي از شهرهاي بزرگ تركيه، داراي مراكز خريد بسياري است كه مي‌توانيد براي خريد و تفريح به آن‌ها مراجعه كنيد. در ادامه به برخي از بهترين مراكز خريد ازمير اشاره مي‌كنيم:

  • مركز خريد Konak Pier:  اين مركز خريد در منطقه كناك و در نزديكي كاخ قديمي ازمير قرار دارد. Konak Pier با معماري زيبا، فضاي باز و بسته، فروشگاه‌هاي معتبر و رستوران‌هاي شيك، يكي از بهترين مراكز خريد ازمير است.

 

  • مركز خريد Optimum: Optimum يكي از بزرگترين مراكز خريد ازمير است كه در منطقه Gaziemir قرار دارد. اين مركز خريد با مجموعه‌اي از فروشگاه‌هاي معتبر، سينما، رستوران‌ها و بازي‌هاي الكترونيكي، محلي مناسب براي تفريح و خريد است.
  • مركز خريد Mavibahçe: Mavibahçe در منطقه Bostanlı قرار دارد و يكي از جديدترين و مدرن‌ترين مراكز خريد ازمير محسوب مي‌شود. اين مجموعه داراي فروشگاه‌هاي مختلف، سينما، رستوران‌ها، كافي شاپ‌ها و فضاهاي بازي است.
  • مركز خريد Agora: اين مركز خريد در شهر سالينيك يونان واقع شده است، ولي با اين حال به دليل نزديكي به شهر ازمير، اغلب مسافران تور ازمير به آن مراجعه مي‌كنند. اين مركز خريد داراي فروشگاه‌هاي برند معتبر، رستوران‌ها، سينما و فضاهاي بازي است.
  • مركز خريد Kemeraltı Çarşısı: اين بازار در مركز شهر ازمير قرار دارد و به عنوان يك بازار سنتي، داراي فروشگاه‌هاي بسيار و كالاهاي متنوعي است.

تور زميني ازمير

تور زميني ازمير از ايران يكي از محبوب‌ترين تورهاي خارجي براي گردشگران است. اين تور به دليل قرار گرفتن ازمير در نزديكي ايران و همچنين داشتن جاذبه‌هاي گردشگري فراوان، مورد توجه بسياري از ايرانيان قرار گرفته است. تور زميني ازمير از شهرهاي مختلف ايران اعم از تهران، اصفهان، شيراز و… برگزار مي‌شود و مدت زمان آن معمولاً 5 تا 7 روز است.

در اين تور، گردشگران از طريق اتوبوس به ازمير مي‌رسند و بازديد از جاذبه‌هاي مختلف شهر را انجام مي‌دهند. بعضي از جاذبه‌هاي گردشگري ازمير شامل بازديد از موزه‌ها، بازارهاي محلي، كاخ‌ها و قلعه‌هاي تاريخي، مناظر طبيعي و جزاير زيباي اطراف شهر هستند.

همچنين، با توجه به اين كه ازمير يك شهر ساحلي است، در اين تور گردشگران به شنا، اسكس روي آب، غواصي و  تفريحات ساحلي ديگر مي‌پردازند. در كل، تور زميني ازمير از ايران براي گردشگراني كه به دنبال تجربه يك سفر خارجي در مدت كوتاه و با هزينه كم هستند.

تور هوايي ازمير

تورهاي هوايي از ايران به مقصد ازمير، با توجه به تعداد بليط‌هاي خالي، فصل سفر، شركت هواپيمايي و نيز تعداد روزهاي اقامت، ممكن است متفاوت باشد. برخي از شركت‌هاي هواپيمايي كه به ازمير پرواز مي‌كنند عبارتند از: هواپيمايي تركيش، ايران اير، پگاسوس، فلاي دبي، ماهان اير و ايرعربيا. معمولاً پروازهاي مستقيم از تهران به ازمير براي مسافران وجود دارد ولي برخي از پروازها با توقف و به صورت غير مستقيم نيز در دسترس هستند.

مدت زمان پرواز از تهران تا ازمير، بسته به شركت هواپيمايي و نوع پرواز، حدود 2 تا 3 ساعت و 30 دقيقه است. همچنين اكثر تورهاي هوايي ازمير، شامل بليط هواپيما، اقامت در هتل، ترانسفر فرودگاهي، بيمه مسافرتي و گاهي اوقات صبحانه و ناهار نيز هستند. تورهاي هوايي برخلاف تورهاي زميني، هزينه بيشتري دارند ولي مسافران را سريع و بدون خستگي به مقصد مي‌رسانند.

قيمت تور ازمير وابسته به چه فاكتورهايي است؟

قيمت تور ازمير ممكن است به عوامل زيادي وابسته باشد. برخي از مهمترين فاكتورها شامل فصل سفر، تاريخ رزرو تور، نوع پرواز، مدت زمان اقامت، نوع هتل و خدمات اضافه هستند.

قيمت تور ازمير در فصل‌هاي پربازديد مانند تابستان، بهار و عيد نوروز بيشتر است. همچنين پروازهاي مستقيم و غيرمستقيم هزينه متفاوتي دارند. نوع هتلي كه در آن اقامت داريد نيز بر قيمت تور تاثيرگذار است. هتل‌هاي لوكس و پنج ستاره گران‌تر هستند و برخي تورها خدمات اضافي مانند گشت شهري، بيمه مسافرتي، ليدر فارسي زبان، ترانسفر فرودگاهي و … را نيز ارائه مي‎دهند كه نرخ تور شما را افزايش مي‎دهد.

 

تور ارزان و لحظه آخري ازمير

تور ارزان و لحظه آخري ازمير مي‌تواند يك گزينه عالي براي سفر به اين شهر باشد. برخي از آژانس‌هاي مسافرتي اين گونه تورها را ارائه مي‌كنند كه معمولاً شامل پرواز، اقامت و گاهي اوقات صبحانه و برنامه‌هاي تفريحي هستند. براي پيدا كردن تور ارزان و لحظه آخري ازمير، مي‌توانيد به سايت‌ آژانس‌ مسافرتي …….. مراجعه كنيد. اين سايت‌ معمولاً بسته‌هاي تخفيفي را با قيمتي مناسب در زمان‌هايي كه بيشتر مردم سفر نمي‌كنند، به فروش مي‌رساند. همچنين مي‌توانيد از طريق تماس با كارشناسان اين مجموعه، از آخرين تورهاي موجود و تخفيف‌هاي احتمالي مطلع شويد. اگر قصد داريد تور ارزان و لحظه آخري ازمير را براي سفر به اين شهر تهيه كنيد، بهتر است از زمان و تاريخ سفرتان اطمينان حاصل كنيد و دائما با كارشناسان و آژانس‎هاي ارائه دهنده اين تورها در ارتباط باشيد.

بهترين هتل‌هاي ازمير براي اقامت در تورهاي تابستانه كدامند؟

شهر ازمير يكي از شهرهاي پرجاذبه تركيه است و داراي هتل‌ها و اقامتگاه‌هاي بسياري است. در ادامه به برخي از بهترين هتل‌هاي ازمير براي اقامت اشاره خواهيم كرد:

هتل  Swissotel Büyük Efes İzmir: اين هتل 5 ستاره لوكس در مركز شهر ازمير و در كنار پارك Kültürpark واقع شده است. اين هتل داراي امكاناتي مانند استخر، سونا، حمام تركي، باشگاه و رستوران‌هاي بسيار با كيفيت است.

هتل  Renaissance Izmir Hotel: اين هتل 5 ستاره در منطقه Konak واقع شده و داراي اتاق‌هاي مدرن و لوكس، رستوران‌هاي با منظره خيره كننده و استخري با پوشش شيشه‌اي است.

هتل  Wyndham Grand İzmir Özdilek: اين هتل 5 ستاره در منطقه بالكان يا Balçova واقع شده و داراي اتاق‌هاي لوكس با تمام امكانات مدرن، استخر، سونا، حمام تركي، باشگاه و رستوران‌هاي متنوعاست.

هتل  Mövenpick Hotel İzmir: اين هتل 5 ستاره در منطقه Konak واقع شده و داراي اتاق‌هاي مدرن و لوكس، استخر، سونا، حمام تركي، باشگاه و رستوران با منظره ساحل است.

هتل Kaya İzmir Thermal & Convention : اين هتل 5 ستاره در منطقه Balçova واقع شده و داراي امكاناتي مانند استخر‌هاي گرم، سونا، حمام تركي، باشگاه و رستوران‌هايي با منظره‌اي رو به دريا است.

 

منبع : https://salamparvaz.com/tours/summer/izmir

تاریخچه شهر ازمیر

قدمت شهر ازمیر به ۶۵۰۰ سال پیش از میلاد مسیح برمی‌گردد. این شهر امپراتوری‌های زیادی را پشت سر گذاشته و پادشاهان بسیاری در دوره‌های تاریخی گوناگون آن حکمرانی کرده‌اند. دوره‌های تاریخی این شهر را می‌توان به ۷ قسمت تقسیم کرد.اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی

عصر مفرغ، عصر طلایی، عصر آهن، عصر زوال، عصر امپراتوری رم، دوران امپراتوری بیزانس و دوران امپراتوری عثمانی فصول مختلف تاریخ این شهر هستند. در عصر طلایی همانطور که از اسمش پیداست ازمیر بیشترین پیشرفت و توسعه را داشته است. در این دوران که حدود یک قرن به درازا انجامید، با رهبری میلوتوس مناطق مصر، سوریه و لبنان تحت سیطره ازمیر درآمد. بعد از این دوران عصر زوال سر رسید که در به مدت ۲۰۰ سال این شهر در تاریکی و خاموشی به سر برد. جاذبه های ازمیر ترکیه

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.